Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@01:44:17 GMT

حریق در آرایشگاه زنانه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۵۸۳

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی دراین باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان پنج طبقه در ساعت ۱۳:۱۱ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به همراه نردبام هیدرولیکی به محل حادثه واقع در بلوار ابوذر، پل پنجم اعزام کرد.

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان حدود چهار دقیقه بعد از گزارش وقوع در محل حاضر شد، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه پنج یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و دود زیادی تمام طبقات آن را فراگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با بیان اینکه حدود نیمی از ساختمان دارای کاربری مسکونی بود، گفت: نیمی دیگر از ساختمان نیز دارای کاربری نظیر آرایشگاه و باشگاه ورزشی زنانه در زیرزمین بود. کانون حریق نیز آرایشگاهی زنانه بود که آتش سوزی از پکیج این واحد در بالکن آغاز شده و اتاقی ۹ متری در این واحد را نیز دربرگرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: تا پیش از حضور آتش نشانان تعدادی از شهروندان از ساختمان خارج شده بودند. همزمان با حضور آتش نشانان نیز آنان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفای حریق و نجات را در دستورکار خود قرار دادند که یک گروه از آتش نشانان موفق شدند ۲۰ نفر از شهروندان را از داخل ساختمان خارج کرده و به محلی امن منتقل کنند.

ملکی افزود: همزمان گروه دیگر از آتش نشانان نیز با استفاده از امکانات اطفای حریق، شعله‌های آتش در این ساختمان مسکونی را اطفا کرده و پس از ایمن سازی به مأموریت خود خاتمه دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حریق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های آتش نشانان در عصر روز بارانی برای امداد رسانی به شهروندان شیرازی افزود: عصر امروز بارش‌های شدید و کم سابقه در شیراز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ۲۳ واحدعملیاتی برای بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد