Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:31:37 GMT

امنیت استان بوشهر پایدار است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۲۷۲

امنیت استان بوشهر پایدار است

استاندار بوشهر گفت: امنیت استان بوشهر با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی در ابعاد گوناگون پایدار است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح  از وحدت و اتحاد مثال زدنی برخوردار هستند اظهار داشت: عملکرد نیروهای مسلح در استان مهم و استرتژیک بوشهر از موفقیت بالایی برخوردار است که در این راستا نشان از اتحاد و همدلی در بین این نیروها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت استان بوشهر را پایدار دانست و تصریح کرد:  امنیت استان بوشهر با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی در ابعاد گوناگون پایدار است که خدمات نیروهای مسلح استان بوشهر اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر از کاهش پرونده جرایم نیروهای مسح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: رعایت اخلاق اسلامی در نیروهای مسلح سبب کاهش جرایم شده و در این راستا کاهش پرونده‌های قضایی در نیروهای مسلح استان بوشهر نشان از نهادینه شدن فرهنگ و اخلاق اسلامی و تدبیر فرماندهان است.

گراوند بزرگترین سرمایه یک مسئول را داشتن نام نیک در جامعه دانست و تاکید کرد: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با داشتن اخلاق اسلامی، خدمات مطلوب، رعایت قوانین، قاطعیت در فعالیت و اقتدار، نامی ماندگار در این استان از خود به‌جای گذاشته است.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده سیدمحمدرضا بحرالعلـوم افزود: برای رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر آرزوی موفقیت و پیروزی می‌شود.

سازمان قضایی نیروهای مسلح ‌بوشهر با قاطعیت با جرایم برخورد قانونی می‌کند پیشگیری از جرم مهمترین اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز است سازمان قضایی نیروهای مسلح در ‌پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح احساس سربلندی دارد

گراوند توجه به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را به عنوان یک اولویت مورد تاکید قرار داد و افزود: تاکنون مورد خاصی برای مطرح کردن در شورای تامین استان ارائه نشده که نشان از اخلاق محوری در نیروهای مسلح استان بوشهر است.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، مردم یمن امروز جمعه راهپیماییهایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گورهای جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاههای زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاهها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیروهای مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیستها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیروهای مسلح یمن به خاطر عملیاتهای اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیروهای یمنی خواستند که عملیاتهای خود را علیه صهیونیستها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیاتهای نیروهای مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملتهای آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالاهای اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیستها بروند.

در ادامه عملیاتهای یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیروهای موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیروهای مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیروهای مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 847265 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین یمن

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی