Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:51:08 GMT

رئیس دادگستری شهرستان انار منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۰۴۸

رئیس دادگستری شهرستان انار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن این حکم از سوی آیت ا… رئیسی آمده است:

"امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید."

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی انار روز دوشنبه  27 خرداد  با حضور محمدباقر اسلامی،معاون منابع انسانی دادگستری استان کرمان و مبشری،معاون قضائی دادگستری استان و رئیس نظارت و ارزشیابی قضات استان کرمان ،امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در انار  برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خدمات و زحمات آقای سیدمحمد حسینی،رئیس سابق دادگستری انار تقدیر بعمل خواهد آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت  آیت ا… رئیسی،رئیس قوه قضاییه،حسینی به سمت مستشار شعبه دادگاه تجدیدنظر کرمان منصوب شده است.

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص آیت ا… رئیسی ،رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

گفتنی است آقای جواد طالبیان از سال 1379وارد دستگاه قضائی شده است و از سال 92تاکنون نیز در سمت رئیس دادگاه عمومی به شهروندان شریف شهرستان رابر خدمت نموده است.

طالبیان دارای تحصیلات  دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد حقوق در گرایش  حقوق خصوصی  می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تودیع و معارفه حقوق قوه قضاییه معاون مقطع کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد