Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛فرمانده ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی موافق افزایش تمدید مدت گذرنامه ها از ۵ سال به ۱۰ سال است، گفت: کارهای کارشناسی در این ارتباط انجام شده است.

به گزارش خرداد، سردار "حسین اشتری" در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارهای کارشناسی اولیه در رابطه با افزایش مدت تمدید گذرنامه ها به ۱۰ سال انجام و جمع بندی کار به وزارت کشور ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اگر این موضوع در ستاد گذرنامه مصوب شد، خدمت مردم اعلام خواهیم کرد، ضمن اینکه نیروی انتظامی آماده ارائه این خدمات است.

سردار اشتری با اشاره به افزایش جرایم و تنوع آن، گفت: نیروی انتظامی با آموزشی که به کارکنان می‌دهد به سمت حرفه‌ای شدن گام بر می‌دارد؛ همکاران ما امروز نسبت به سال‌های گذشته حرفه‌ای تر مأموریت‌های خودشان را انجام می‌دهند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه ناجا در زمینه کشف جرایم رشد خیلی خوبی طی چند سال گذشته داشته است، گفت: آمارها حاکی از آن است، کشفیات ما به نسبت وقوع افزایش پیدا کرده و امیدواریم روز به روز با ارتقاء تجهیزات و حمایت‌های بیشتری که از نیروی انتظامی می‌شود بتوانیم بیش از گذشته در خدمت امنیت، آرامش و آسایش مردم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری در ادامه درباره بازگشایی مرز خسروی با بیان اینکه نیروی انتظامی زیرساخت‌های لازم را در این پایانه دارد، گفت: ما آمادگی پذیرش زائران را در ایام اربعین حسینی داریم.

وی افزود: البته توافقی بین مسئولان دولت عراق و جمهوری اسلامی ایران باید صورت بگیرد که اگر آن توافق نامه به امضا برسد و هماهنگی آن انجام شود، نیروی انتظامی این آمادگی را دارد تا خدمات خودش را در مرز خسروی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور درباره برنامه‌های ناجا در ارتباط با حجاب نیز، گفت: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با هرگونه هنجارشکنی و حفظ ارزش‌ها است و ما هم از اینجا اعلام می‌کنیم از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کنیم.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: همکاران ما در اقصی نقاط کشور حافظ ارزش‌ها خواهند بود و با هرگونه جرایم مشهود و هنجارشکنی طبق قانون برخورد خواهد شد.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، گذرنامه

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیروی انتظامی گذرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این که کماکان آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: روزانه ۲.۵ کلاس درس در اصفهان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، محمدرضا ابراهیمی بعد از ظهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در آستانه تابستان و اوقات فراغت تابستانه قرار داریم و تلاش ما این است که از این اوقات فراغت به نحو احسن استفاده شود و در این راستا فرهنگ انقلابی و اسلامی، اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت را باید تقویت کنیم و در کنار آن مسائل علمی نیاز و ضروری است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد که جوان و نوجوان ما را از ماهیت دینی و ملی تهی کند، افزود: به لطف خدا دولت سیزدهم در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در تامین حوزه نیروی انسانی انجام داده است و نزدیک به 200 هزار نیروی انسانی در قالب ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان در دو سال گذشته در کل کشور پذیرش شده است و سهم قابل ملاحظه‌ای هم برای استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: یکی از استان‌های پرچالش در کمبود نیروی انسانی استان اصفهان بود، اما توانسته‌ایم بالاترین جذب آموزگار را در کل کشور داشته باشیم و در حال انجام است که بخشی از آن انجام شده و بخشی دیگر در حال انجام است.

ابراهیمی با تاکید بر این موضوع که ذخیره خوبی را برای نیروی انسانی سال آینده خواهیم داشت، افزود: اما این به معنی رفع مشکلات نیروی انسانی نیست و کماکان آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی مواجه است، اما میزان آن خیلی کم شده است و در سال‌های آینده این رویه خیلی بهتر خواهد شد، چرا که ورودی دانشگاه‌های فرهنگیان تا دو سال آینده به ما اضافه خواهند شد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا شهرستان اردستان و شهر زواره مشکل نیروی انسانی به لحاظ کمی ندارد و ما در استخدام‌های قبلی این نقیصه را جبران کرده‌ایم و رشد این منطقه در قبولی دانشگاه‌ها در سال‌های گذشته سیر صعودی داشته است و انشالله شاهد خواهیم بود تا در سال‌های آینده رشد بهتری را از این منطقه ببینیم.

ابراهیمی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم حضور خیرین مدرسه‌ساز در استان اصفهان تقویت شده و خیرین نقش خوبی داشته‌اند و ما در استان اصفهان به لطف خدا روزی دو و نیم کلاس درس یا افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که نیمی آن توسط دولت خدمتگزار و نیمی توسط خیرین مدرسه‌ساز انجام می‌شود که در این منطقه هم خیرین به لطف خدا فعال هستند و کیفی‌سازی مدارس باید در دستور کار ما باشد.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد