Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادنیا بازگشایی مرز سیران‌بند بانه و سیف سقز را از مطالبه جدی مرزنشینان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج،بهمن مرادنیا امروز(26خرداد) در جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان،که در سنندج برگزار شد،اظهار داشت: علی‌رغم موافقت وزیر کشور و وزیر امور خارجه مرز سیران‌بند بانه و سیف سقز هنوز بعد از یک سال و نیم مکاتبه بازگشایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: باز گشایی مرز سیران‌بند بانه و سیف سقز از مطالبه جدی مرزنشینان است که انشاالله باز گشایی این مرزها محقق شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: بازگشایی این دو مرز قطعا به کاهش قاچاق کمک می کند و در ارتقای درآمد معیشت  مردم نیز تاثیر گذار است.

 

وی افزود: وقتی که بازارچه‌های مرزی در استان فعال بودندکمترین  مشکلی در زمینه قاچاق کالا وجود داشت اما اکنون تشدید شده است،زیرا فعال بودن مرزها به کاهش قاچاق کالا کمک خواهد کرد.

 

استاندار کردستان  اظهار داشت: مبادلات مرزی از قدیم الایام در این منطقه وجود داشته و قطع آن ممکن نیست زیرا در آمد مرز نشینان بیشتر از طریق این مرزها است.

 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت مرز باشماق در راستای توسعه استان، افزود: مرز باشماق ظرفیتی برای اشتغال و توسعه استان و کشور نیز  است اما برخی محدودیت ها مانع استفاده درست از این ظرفیت ها شده است.

 

مرادنیا در پایان خاطرنشان کرد: زمینه صادرات برای تولیدکنندگان باید بیشتر از گذشته فراهم شود تا بتوانند از ظرفیت مرز ها در راستای صادرات بخشی از تولیدات مازاد بر نیاز استان اقدام کنند.

 

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه اردبیل شیراز دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت خطبه های نماز جمعه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان بازگشایی مرزنشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است