Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، با نزدیک شدن به ایام تابستان و اهمیت نحوه گذران اوقات فراغت با فرهاد قاسمیان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان سمنان و مرکز شهرستان سرخه گفتگو کردیم.
فرهاد قاسمیان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به اینکه در تابستان امسال دوره‌ها و برنامه‌های مختلف آموزشی ویژه خواهران و برادران در شهرستان سرخه در نظر گرفته شده است گفت: دوره‌های پبش بینی شده ویژه خواهران شامل شیرینی پزی بدون فر (۶۰ ساعت)، پرورش گیاهان دارویی (۶۰ ساعت)، سفره آرایی (۶۰ ساعت)، دوره آموزشی ICDL (۱۳۰ ساعت)، آموزش حسابداری مقدماتی (۶۰ ساعت) و شیرینی پزی با فر (۱۹۰ ساعت) که این دوره‌ها در مرکز سیار واقع در خیابان شهید جلال سرخه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دوره‌های پیش بینی شده ویژه برادران شامل؛ برقکارساختمان (۶۰ ساعت)، پرورش قارچ خوراکی (۱۳۰ ساعت)، تکنولوژی خودرو (۶۰ ساعت)، تراش CNC، فرز CNC و سایر رشته‌ها که این دوره‌ها بدلیل تجهیزات و کارگاه‌های سنگین در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران واقع در بلوار ۱۷ شهریور سمنان برگزار می‌شود.
قاسمیان بیان داشت: امیدواریم که استقبال جوانان نسبت به سال گذشته بیشتر باشد که شرط تشکیل این دوره‌ها به حد نصاب رسیدن و تعداد افراد ۱۴ نفر می‌باشد و علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند بصورت حضوری به مراکز ذکر شده مراجعه و یا خواهران با شماره‌های ۳۳۶۱۴۷۲۱، ۰۹۱۲۶۳۱۴۱۱۸ و ۰۹۱۲۸۳۱۲۰۰۳ و برادران با شماره‌های ۳۳۴۶۲۱۱۷ و ۳۳۴۶۳۳۵۵ تماس حاصل نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد