Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از ۵ نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ عقب افتاده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی شبکه فاکس نیوز حاکی است که ترامپ از ۵ نامزد حزب دموکرات از جمله جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و برنی سندرز به شدت عقب مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نظرسنجی که طی روز‌های ۹ تا ۱۲ ژوئن انجام شده نشان می‌دهد که بایدن ۴۹ درصد آرا را در اختیار دارد و این در حالی است که میزان آرا ترامپ به ۳۹ درصد رسیده است. برنی سندرز نیز موفق به جذب ۴۹ درصد آرا رای دهندگان آمریکایی شده و این رقم برای ترامپ به ۴۰ درصد رسیده است.

این گزارش افزود: ۳ نامزد دیگر حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نیز از ترامپ پیشی گرفته اند. الیزابت وارن سناتور ایالت ماساچوست ۲ درصد از ترامپ جلوتر است و کامالا هریس سناتور کالیفرنیا و پیت بوتیگگ نیز هر کدام یک درصد نسبت به ترامپ پیشی گرفته اند.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که بایدن در بین نامزد‌های حزب دموکرات بیشترین شانس را برای کسب رتبه نخست دارد و از ۳۲ درصد آرا نسبت ۱۳ درصد برنی سندرز برخوردار است. این رقم برای وارن ۹ درصد بوده است.

نظرسنجی هفته گذشته مورنینگ کانسالت و پلیتیکو نشان می‌دهد که بایدن ۱۱ درصد نسبت به ترامپ پیشی گرفته است و برنی سندرز نیز ۱۰ درصد از ترامپ جلوتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظرسنجی انتخابات آمریکا ترامپ ۵ نامزد دموکرات ریاست جمهوری برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین

بیش از ۳۰ سناتور آمریکایی طرح کاخ سفید برای پذیرش پناهجوی فلسطینی از غزه را تهدیدی برای امنیت ملی این کشور دانستند؛ مخالفت گسترده جمهوری‌خواهان نشانگر رویکردی جدید برای حمله سیاسی به نامزدی بایدن پیش از برگزاری انتخابات آتی است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ