Web Analytics Made Easy - Statcounter

«الهام حسینی» وزنه بردار دسته ۷۱ کیلوگرم تیم ملی زنان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: انگیزه ما وزنه برداران به دلیل تجربه قبلی حضور در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۹ آسیا برای شرکت در مسابقات جهانی زیاد شده است. همه تلاشمان را می کنیم تا فاصله رکوردی خود را با قهرمانان جهان کمتر کنیم و با تمام توان برای مسابقات جهانی آماده می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا سطح بالایی داشت و رقیبان اصلی ما از کشورهای چین، کره شمالی و کره جنوبی بودند و به طور حتم در رقابت های جهانی نیز برترین های جهان حضور می یابند. رقابت های قهرمانی جهان به دلیل اینکه یکی از مراحل گزینشی کسب سهمیه المپیک، از اهمیت خاصی برای تیم ها برخوردار است و با تمام توان در آن حضور می یابند.

این وزنه بردار ملی پوش بیان کرد: با وجود آنکه مسابقات جهانی در سطح بالایی برگزار می شود اما برای کسب مقام ناامید نیستیم. در این مدت نیز با حمایت هیات ها و فدراسیون خود را به سطح خوبی رساندیم. اما هنوز برای تمرینات در شهر خود مشکل داریم یکی از مهمترین آنها نداشتن مربی است و همچنین امکان اینکه زمان ویژه ای در شهرستان ها برای تمرین بانوان اختصاص داده شود، وجود ندارد.

وی ادامه داد: گرچه هیات ها برای بهبود شرایط همکاری می کنند اما امیدواریم با حمایت بیشتر، مشکلات ما مرتفع شود و بتوانیم بهتر از این پیش برویم و فاصله ها را با دیگر کشور کم کنیم.

پیش از این «الهام حسینی» ملی پوش وزنه برداری ایران در دسته ۷۱ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در جایگاه ششم قرار گرفت.

زنان وزنه بردار در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا موفق شدند در میان ۱۹ تیم حاضر به جایگاه نهم برسند. این رقابت ها نخستین تجربه تیم ملی وزنه بر داری زنان کشورمان محسوب می شود که سوم تا دهم اردیبهشت به میزبانی نینگبو چین برگزار شد.

اکنون وزنه برداران در اردوی تیم ملی حضور دارند و خود را برای مسابقات جهانی تایلند آماده می کنند. اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان با حضور ۱۰ وزنه بردار از ۲۰ خرداد ماه آغاز شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ بزرگسالان جهان در تایلند، ۲۷ شهریورماه تا پنجم مهرماه برگزار می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری پیکارهای جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا