Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، سوال محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار از آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم تحقق موارد مندرج در بند ط. ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ضرورت راه اندازی دولت الکترونیک در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، این نماینده مجلس از توضیحات وزیر ارتباطات و اطلاعات درباره سوال مذکور قانع نشد و خواستار آن شد که پاسخ‌های وزیر به رای نمایندگان گذاشته شود که وکلای ملت با ۸۳ رای موافق، ۸۳ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه از پاسخ‌های آذری جهرمی قانع نشدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارت زرد وزیر جوان کابینه کابینه دولت وزیر ارتباطات نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، عیسی زارع پور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: برای بار سوم پیش از پایان سال رفع فیلتر گوگل پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود. این کارگروه ۱۲ عضو صاحب رای دارد مرکز ملی هم سیزدهمین عضو است وزارت ارتباطات هم یک عضو از بیم این ۱۳ عضو است و دولت هم کلا ۶ رای دارد و اکثریت در این کارگروه با نمایندگان دولت نیست و باید به صورت جمعی در این مورد تصمیم گرفته شود.

وی ادامه داد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

زارع پور بیان کرد: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.


 

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد