Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مایلی‌کهن، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این باشگاه در چند سال گذشته بهترین امکانات و اختیارات را به برانکو ایوانکوویچ داد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: وقتی منافع شخصی در کار باشد طبیعتاً این آقایان از کنار دلار به سادگی عبور نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که در این جدایی بحث منافع شخصی در میان بود، این در حالی است که نباید فراموش کنیم برانکو در چه شرایطی دوباره به ایران آمد. آن زمان برانکو مالیات نسبتاً هنگفتی داشت که باید پرداخت می‌شد و این اتفاق هم توسط باشگاه انجام شد. این مربی با سلام و صلوات آمد و در ابتدا هم دیدید که پرسپولیس نتایج خوبی نگرفت، ولی توسط باشگاه و هواداران به خوبی حمایت شد.

وی در ادامه افزود: در این چند سال باشگاه پرسپولیس بهترین امکانات و اختیارات را به برانکو داد و البته این مربی هم نتایج خوبی گرفت و افتخارات خوبی را برای پرسپولیس به دست آورد که این یک واقعیت است. البته باید یامان باشد که ما به چه کسی چقدر فرصت دادیم و آیا این فرصت را در اختیار مربی ایرانی هم قرار می‌دهیم یا خیر. آیا در استقلال به علیرضا منصوریان فرصت داده شد؟

مایلی‌کهن در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس باید به دنبال گزینه خارجی برود یا ایرانی، تصریح کرد: سابقه نشان داده است که ما در این بحث بیشتر دنبال گزینه خارجی بوده‌ایم و زمان لازم را هم به مربی ایرانی نمی‌دهیم. اگر یک مربی ایرانی دو بازی نتیجه نگیرد علیه او شعار می‌دهند تا کنار برود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس در حالی که با پنجره بسته روبه‌رو بود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا جلو رفت، ولی وقتی پنجره باز شد، بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. متأسفانه این تیم با وجود جذب بازیکنان جدید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شد. البته در مورد بودیمیر سر پرسپولیس کلاه رفت و بعدها مشخص می‌شود که باشگاه پرسپولیس چقدر به این بازیکن پول داده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط فعلی، یحیی گل‌محمدی می‌تواند گزینه خوبی برای جانشینی برانکو باشد، تأکید کرد: گل‌محمدی هم بیاید، باز هم خرابش می‌کنند. ما تحمل زمان دادن به مربیان ایرانی را نداریم. گل‌محمدی قبلاً هم سرمربی پرسپولیس بود و دیدید که آن زمان چه اتفاقاتی رخ داد.

مرزبان: هواداران نباید انتظار داشته باشند برانکو همیشه بماند/ اگر باقری جدا می‌شد ناراحت‌تر بودمعلی انصاریان: مدیران پرسپولیس باید پاسخگو باشند/ محبوب‌تر شدن برانکو برای خیلی‌ها بد بود

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محمد مایلی‌کهن پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد مایلی کهن پرسپولیس تهران محمد مایلی کهن پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر

رقابت شانه به شانه آرتتا و پپ در صدر جدول و همچنین فرار تحسین برانگیز شان دایچ از منطقه سقوط؛ به نظر شما بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر چه کسی است؟

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها میکل آرتتا (آرسنال): ۶ بازی، ۵ پیروزی، ۱ شکست. تفاضل ۱۱+ شان دایچ (اورتون): ۶ بازی، ۴ پیروزی، ۱ تساوی، ۱ شکست. تفاضل ۰ پپ گواردیولا (منچسترسیتی): 5 بازی، ۵ پیروزی. تفاضل ۱۵+ جدول لیگ برتر انگلیس جدول لیگ برتر انگلیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد