Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ‌دستگاه های اجرایی در فعالیت های دهه کرامت از تصدی گری پرهیز کنند و کار را به مردم بسپارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در جلسه شورای هماهنگی و بزرگداشت دهه کرامت سیستان و بلوچستان گفت: جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی با محوریت  فعالیت های دستگاه های اجرایی در دهه کرامت برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اعضای شورای هماهنگی و بزرگداشت دهه کرامت می توانند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شرکت کنند و فعالیت های خود را در دهه کرامت به سمع و نظر نماینده ولی فقیه در استان برسانند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه جلسه شورای فرهنگ عمومی در دیگر شهرستانها با محور فعالیت و جشن های دهه کرامت برپا خواهد شد، یادآور شد: پیشنهاداتی در سال گذشته در جلسات شورای هماهنگی و بزرگداشت دهه کرامت از سوی بنده مطرح شود که برخی ها عملیاتی شد اما برخی دیگر در حد حرف ماند و اجرایی نشد.

 

مسگرانی گفت: نامگذاری و مزین کردن برخی از میادین اصلی و خیابان ها به نام امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها در دهه کرامت نمونه از این پیشنهادات بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه هایی دولتی در فعالیت های دهه کرامت یاور مردم باشند، افزود:  ‌دستگاه های اجرایی در فعالیت های دهه کرامت از تصدی گری پرهیز کنند و کار را به مردم بسپارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: انصافاً صدا و سیمای استان در سالهای گذشته به ویژه برنامه و فعالیت های دهه کرامت نگاه ویژه داشته است و قطعاً امسال پای کار خواهند بود.

 

مسگرانی با ابراز خرسندی از اینکه ویژه برنامه ها و فعالیت های امسال نیمه شعبان نسبت به سالهای گذشته متفاوت بود و پهنه آن در سراسر استان گسترانیده شده بود، گفت: اگر مقوله و جایگاه امامت و ولایتمداری به درستی شناخته شود گرایش مردم بیشتر می شود.

 

وی در بخش دیگر به جنبش و  نوآوری اجتماعی نذر شادی اشاره کرد و افزود: ابعادپیدا و پنهان نذر شادی از طریق رسانه ملی، فضای مجازی و اوقاف تبیین شود تا مردم با آن آشنا شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: شهرداری زاهدان در صورت تمایل می تواند در تبلیغات محیطی در ایام دهه کرامت از آثار گرافیکی جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام که در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، استفاده کند.

 

 مسگرانی گفت: امسال جشنواره بین المللی گرافیک رضوی به صورت کارگاهی در زاهدان برگزار می شود.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه اردبیل غنی سازی اوقات فراغت دهه کرامت در فارس دهه کرامت شیراز شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد میادین اصلی دستگاه های اجرایی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با «عادل کریملی» همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با آذربایجان داریم و به همین خاطر یک ایرانی در آذربایجان و یک آذربایجانی در ایران احساس غربت نمی‌کند.

وی افزود: بنای ما در دولت آیت‌الله رئیسی بازطراحی رابطه فرهنگی با کشور‌های همسایه است. مواضع جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های اخیر تاکید بر حقانیت برادران آذربایجانی بود.

اسماعیلی گفت: تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود. مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با کشور آذربایجان داریم و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود. همچنین آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک سینمایی برگزار کنیم.

اسماعیلی گفت: رییس‌جمهور ایران تاکید دارند هر کار فرهنگی در حوزه همسایگان در بخش‌هایی باشد که کاملاً همراهی و اتفاق نظر متقابل وجود داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اولین جشنواره فیلم‌های سینمایی کشور‌های حاشیه خزر را برگزار کنیم در همین زمینه از شما و سینماگران شما دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشید.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور