Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید ملتجی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» با اشاره به پخش سری جدید این برنامه از شبکه دوم سیما گفت: از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد تا پایان تابستان سری سوم برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به صورت سه روز در هفته حوالی ساعت ۲۱ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طراحی و ضبط برنامه به گونه‌ای عمل کردیم که نوجوان در کنار خانواده خود بتواند این برنامه را شب‌ها مشاهده کند و پیام‌هایی که در این برنامه گنجانده شده برای هر دو نسل می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

این کارشناس حوزه کودک و نوجوان در خصوص محتوای برنامه اقیانوس آرام ۳ اظهار داشت: درون مایه برنامه همانند سری‌های گذشته اعتماد به نوجوانان است که در این سری تمرکز بر روی موضوع مسئولیت نوجوان برای ساخت آینده انجام شده است.

ملتجی استقبال گسترده مخاطبان از سری‌های گذشته «اقیانوس آرام» را انگیزه آن‌ها برای تولید سری جدید دانست و گفت: در زمان پخش سری دوم اقیانوس آرام، حدود ۲۰ هزار درخواست از سوی نوجوانان برای حضور در برنامه داشتیم که متأسفانه به دلیل محدودیت فضا، امکان میزبانی از آن‌ها وجود نداشت، ولی تصمیم گرفتیم در سری جدید ۵۰ نفر از آن‌ها را در برنامه مورد استفاده قرار دهیم.

تهیه کننده برنامه «اقیانوس آرام» افزود: در طراحی برنامه تلاش کردیم سراغ سلبریتی‌ها و افراد معروف نرویم و از موفقیت‌ها و تجربیات افراد معمولی سخن بگوییم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود