Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:50:48 GMT

۴۵۰ نفر از محرومین در شرق شیراز رایگان ویزیت شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۴۵۲

۴۵۰ نفر از محرومین در شرق شیراز رایگان ویزیت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی خسروانی ظهر دوشنبه در حاشیه اجرای طرح خدمات رسانی پزشکی رایگان با اشاره به اجرای مرحله اول طرح پزشکی که به ۹۰۰ نفر از محرومین خدمات رایگان ارائه شد افزود: در مرحله دوم این طرح به نام درمانگاه تخصصی سیار «از تبار زینب (س)» که با همکاری بیمارستان شهید شوشتری و به همت جناب آقای مهدی جمالزاده معاون بهداری ناحیه و خواهر فاطمه شبانی مسئول گروه جهادی از تبار زینب (س) در بلوار اتحاد اجرایی شد، به بیش از ۴۵۰ نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی ارائه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروانی گفت: یکی از راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و جلوگیری از بزهکاری جوانان، ایجاد شغل و درآمد سالم برای بیکاران جامعه به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه بنا داریم از ظرفیت خیرین هم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استفاه کنیم افزود: تا کنون چندین کارگاه تولیدی در بلوار اتحاد راه‌اندازی کرده‌ایم که عمده نیروهای این کارگاه‌ها را خانواده‌های نیازمند تشکیل داده‌اند که در حال حاضر مشغول به کار می‌باشند.

خسروانی یادآور شد: مرحله اول این طرح پزشکی در منطقه گودگل‌کنان شهرک سعدی اجرا و به ۹۰۰ نفر از محرومین این منطقه خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه شده است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: در ادامه طرح خدمات رسانی به مردم کم برخوردار در شرق شیراز اقدام به راه‌اندازی مرحله دوم طرح درمانگاه تخصصی رایگان در بلوار اتحاد نموده‌ایم که با ۶ پزشک متخصص در حوزه اطفال، زنان، داخلی، مامایی، روانشناسی، پزشکی عمومی و طب اسلامی به بیش از ۴۵۰ نفر خدمات پزشکی اعم از ویزیت و داروی رایگان ارائه شد.

کد خبر 4643300

منبع: مهر

کلیدواژه: ویزیت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است