Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی تیم‌ها پس از پایان هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۹ فرانسه صعودشان را به یک هشتم نهایی قطعی کردند.  

به گزارش ایسنا، دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه با صعود برخی تیم‌ها به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. تیم ملی فوتبال زنان فرانسه با پیروزی ۲ بر یک برابر نروژ به دور بعد راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان نیز با شکست اسپانیا در یک هشتم نهایی حضور خواهد داشت. انگلیس، ایتالیا، هلند و سوئد نیز دیگر تیم‌های اروپایی بودند که توانستند حضورشان به مرحله بعد را قطعی کنند. کانادا و آمریکا نیز از قاره آمریکا در مرحله حذفی رقابت خواهند کرد. در این هفته سه نماینده آسیا یعنی چین، ژاپن و استرالیا نخستین پیروزی‌شان را جشن گرفتند. پیروزی ۳ بر ۲ استرالیا برابر برزیل قابل توجه بود.

بازیکنان تیم ملی نیجریه دیدار نیجریه و کره جنوبی هوادار آلمانی بازیکنان تیم ملی اسپانیا دیدار آلمان و اسپانیا بازیکن آلمان هوادار تیم ملی فرانسه دیدار تیم ملی فرانسه و نروژ هوادار خردسال فرانسوی دیدار استرالیا و برزیل هوادار برزیلی هوادار برزیلی بازیکن چین دیدار چین و آفریقای جنوبی بازیکنان آفریقای جنوبی هوادار چین هوادار اسکاتلند بازیکنان اسکاتلند هوادار ژاپنی هوادار جامائیکا خوشحالی پس از گل بازیکن ایتالیا هوادار جامائیکا بازیکنان آرژانتین هوادار خردسال آرژانتینی خوشحالی پس از گل بازیکن انگلیس خوشحالی بازیکنان آرژانتین از مهار پنالتی توسط کورئا دیدار هلند و کامرون هوادار هلند جریمه بازیکن کامرون هوادار هلند بازیکن هلند هوادار کانادا بازیکن کانادا بازیکن کانادا دیدار سوئد و تایلند خوشحالی پس از گل بازیکنان آمریکا دلداری بازیکن شیلی به هم تیمی‌اش دیدار شیلی و آمریکا

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی 2019 فرانسه جام جهانی فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور