Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:17:36 GMT

ضرورت انسجام دستگاه های متولی برگزاری اوقات فراغت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۴۸۹

ضرورت انسجام دستگاه های متولی برگزاری اوقات فراغت

فرماندار شهرستان تربت حیدریه گفت: با انسجام دستگاه های متولی، از موازی کاری در برگزاری کلاس های اوقات فراغت جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی رستمی در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان بر انسجام و هم افزایی دستگاه های متولی برگزاری اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان ظرفیت استثنایی برای مهارت آموزی و ایده پردازی نسل جوان است و باید با کیفیت بخشی به فعالیت ها و هدفمند بودن آن ها نهایت استفاده را در توانمندسازی نوجوانان و جوانان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید برضرورت جلوگیری از موازی کاری در برگزاری کلاس های اوقات فراغت، تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و مدون کلاس های اوقات فراغت، ضمن دوری از موازی کاری در هزینه های مختلف نیز صرفه جویی خواهد شد.

وی خواهان تشکیل دبیرخانه دایمی و منسجم با نظارت و حضور معاونت سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری شد و افزود: باید بسترهای لازم برای اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان به خوبی مهیا گردد و نگاه مسوولان و متولیان فرهنگی نیز به این برنامه ها باید عمیق و اثرگذار باشد.

فرماندار تربت حیدریه در ادامه با اشاره به برخی تغییرات مثبت که در فضاهای آموزشی شهرستان در سال تحصیلی آینده ایجاد خواهد شد، گفت: با توجه به اقدامات عمرانی آموزش و پرورش تربت حیدریه در نوسازی فضاهای آموزشی, در سال تحصیلی آینده برخی جا به جایی های مدارس باید صورت گیرد که نیاز است این تغییرات برآیند خردجمعی و کارشناسی شده و با نظرخواهی صورت گیرد و  والدین گرامی در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.

رستمی افزود: تعدادی از مدارس شهرستان باید تخریب شوند و ادامه فعالیت آنها برای دانش آموزان خطرساز است که با پیگیری های آموزش و پرورش شهرستان در حال تخریب و بازسازی است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان اوقات فراغت صرفه جویی کارشناسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی