Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@02:44:49 GMT

اردوغان: رحمت خداوند بر «شهید مرسی» باد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۹۸۹۹

رئیس جمهور ترکیه درپی درگذشت محمد مرسی اظهار داشت رحمت خداوند بر برادر شهید ما باد!

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در واکنش به خبر درگذشت محمد مرسی که که در انتخاباتی دموکراتیک به ریاست جمهوری مصر رسید، گفت: رحمت خداوند بر برادر شهید ما محمد مرسی باد!

اردوغان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عبدالفتاح السیسی با کودتا علیه محمد مرسی و به شکلی غیردموکراتیک به قدرت رسیده است، اظهار داشت: متاسفانه این حادثه در جلسه دادگاه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسی با رای 52 درصد مردم مصر به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب شد. سیسی ظالم پس از کودتا نزدیک به 50 مصری را اعدام کرده است.

غرب همواره در قبال اعدام‌ها در مصر سکوت کرده است. متاسفانه کشورهای اروپایی که مشوق حذف مجازات اعدام هستند با پذیریش دعوت سیسی قاتل در نشست مصر شرکت کردند.

این دورویی نیست، بلکه چندرویی است. پنج سال است که برادر ما مرسی همراه با هزاران یاورش در زندان به سر می‌برد. امروز نیز شهید شد اگر چه حق بررسی علل و کیفیت مرگ وی محفوظ است.

خداوند وی را با حبیب خود محشور نماید. برای وی دعا خواهیم کرد. درگذشت او را به رفقای همسفرش و همچنین مردم مصر تسلیت می‌گویم. به خانواده و نزدیکانش تسلیت می‌گویم. خداوند رحمتش کند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: اردوغان رئیس جمهور ترکیه مرسی محاکمه مصر السیسی برانکو ایوانکوویچ مسعود سلیمانی بندر شهید رجایی بیژن زنگنه بلندی های جولان سازمان انرژی اتمی شیرمحمدعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت