Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@01:29:44 GMT

ساعت کار شعب استان گلستان تغییر یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۰۸۵۳

ساعت کار شعب استان گلستان تغییر یافت

پول‌نیوز - با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی به دلیل گرمای شدید در فصل تابستان، ساعات کار شعب استان گلستان بانک ایران زمین تغییر یافت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، به منظور جلوگیری از اعمال خاموشی اضطراری و بحران های ناشی از افزایش مصرف برق، ساعات کار شعب استان گلستان از تاریخ 25 خردادماه الی31 مردادماه به شرح ذیل تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شنبه تا چهارشنبه: 6:30 صبح الی 13:30 دقیقه ظهر و پنج شنبه از ساعت 6:30 الی 12:30 است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین گلستان ساعات کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی