Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با اشاره به تمدید دو روزه ثبت‌نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: تا کنون ۵۲ هزار نفر از طریق سایت لبیک اطلاعات‌شان را ثبت کرده‌اند. نتایج حاصل از قرعه‌کشی شنبه، یکم تیرماه اعلام و اعزام‌ها از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود.

«محمد زارع» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، اظهار کرد: به دلیل استقبال بالای متقاضیان، مهلت ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان که پیش از این 27 خردادماه اعلام شده بود تا 29 خرداد تمدید شد، قرعه کشی میان ثبت نام کنندگان نیز روز پنجشنبه، ۳۰ تیرماه انجام می شود و اسامی  پذیرفته شدگان روز شنبه، یکم تیرماه از طریق سایت لبیک اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: تاکنون 52 هزار نفر برای شرکت در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل که حدود 50 هزار نفر بود، رشد داشته است، ضمن اینکه این آمار تا 29 خردادماه افزایش می یابد.

 

وی اضافه کرد: ۱۳ هزار نفر در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۷ تیرماه به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

 

زارع ادامه داد: اعزام دانشگاهیان به این دوره از عتبات را ۳۵۰ کاروان انجام می دهند که ۲۶۸ کاروان به صورت هوایی و ۸۲ کاروان به صورت زمینی اعزام می شوند.

 

یادآور می شود، دانشجویان دختر از ۲۷ تیرماه تا اول شهریورماه و دانشجویان پسر از اول شهریورماه تا ۱۵ مهرماه اعزام می‌ شوند. ضمنا ۳۰ میلیون ریال برای سفرهای هوایی و ۱۵ میلیون ریال برای سفرهای زمینی به دانشجویان توسط یکی از بانک‌ها وام ارائه می‌ شود و برای دانشجویان پسر مشمول نیز با سازمان نظام وظیفه و اداره گذرنامه هماهنگی به عمل آمده تا مجوز خروج این دانشجویان اخذ شود. در این راستا سال گذشته ۲ هزار مجوز خروج برای دانشجویان مشمول برای سفر به عتبات اخذ شد که امسال نیز همین حدود  است.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز غنی سازی اوقات فراغت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت در فارس جشن های دهه کرامت اوقات فراغت خبرگزاری شبستان ستاد عتبات دانشگاهیان تمدید ثبت نام اعزام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد

   

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از دنیا آمدن نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گیلی خبر داد.

ایران نژاد گفت: در ساعت ۸:۳۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد‌های زایمانی خانمی ۲۶ ساله در روستای امان آباد، بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گیلی به محل مأموریت اعزام شدند.

او افزود: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار، بلافاصله مادر به داخل آمبولانس انتقال و اقدامات اولیه انجام و در حین اعزام ایشان به مرکز درمانی با توجه به آغاز فرآیند زایمان و با تلاش و تخصص کارشناسان اورژانس۱۱۵، نوزاد در آمبولانس متولد شده و به همراه مادر خود در سلامت کامل به مرکز درمانی آیت اله طالقانی منتقل شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند