Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@00:34:38 GMT

همدلی قوای سه گانه، معضلات کشور را حل می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۱۳۶۹

همدلی قوای سه گانه، معضلات کشور را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «سیدعلیرضا آوایی» در دیدار با آیت الله ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: کشور در حال حاضر در شرایط بی‌سابقه و یا کم سابقه‌ای است.
وی خاطرنشان کرد: در کنار تمام مشکلاتی که موجود است، یک موضوع می‌تواند کمک بسیار خوبی برای رفع مشکلات باشد و آن وحدت، همراهی و همدلی است که وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دادگستری تصریح کرد: وفاقی که الان بین سه قوه وجود دارد در مجموع وضعیت خوبی است و همین وفاق و وحدت می‌تواند کمک بسیار خوبی به رفع مشکلات کند.
آوایی با بیان اینکه همه مواضع رهبر معظم انقلاب در بحث آمریکا را مقتدرانه و حکیمانه می‌دانند عنوان کرد: امروز کشور در یک اقتداری قرار دارد که بسیار خوب و تاثیرگذار است.
محمدعلی طالبی استاندار یزد هم در این نشست با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصادی استان یزد خاطرنشان کرد: ستاد‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد در راستای بررسی و تلاش برای رفع مشکلات به صورت منظم تشکیل می‌شود.
استاندار یزد به برنامه‌های وزیر دادگستری در سفر به استان یزد اشاره کرد و افزود: وزیر دادگستری فردا علاوه بر بازدید از برخی واحد‌های قضائی استان و شرکت در جلسات مختلف، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی هم حضور و سخنرانی دارند.
وزیر دادگستری عصر امروز وارد استان یزد شد و در نخستین برنامه خود با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت و گو کرد و پس از آن با حضور در مسجد روضه محمدیه، به مقام شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) ادای احترام کرد.
استاندار یزد، رئیس کل دادگستری، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان استانی در این برنامه‌ها وزیر دادگستری را همراهی کردند.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم