Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به قم با حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به قم از سوی استاندار و رؤسای دانشگاه‌های استان، مورد استقبال قرار گرفت و پس از آن با حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حجت‌الاسلام شهرستانی درخصوص مسائل پژوهشی و تعلیم و تربیت در کشور و داشتن پتانسیل بسیار قوی در میان جوانان و نخبگان ایرانی در مقایسه با سایر کشور‌ها صحبت کرد.

در حاشیه این دیدار وزیر علوم و هیئت همراه از موزه حجت‌الاسلام شهرستانی بازدید کردند.

هدف از سفر وزیر علوم، و هیئت همراه به قم، دیدار با حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، سبحانی و نوری همدانی است، همچنین با حضور در حوزه علمیه قم، با آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور دیدار و گفتگو خواهد کرد.

گفتنی است، در این سفر عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم، مسعود شمس‌بخش مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس و غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی، وزیر علوم را همراهی می‌کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسائل پژوهشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است