Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:02:48 GMT

بزرگترین خط تولید و تست مترو کشور در ابهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۱۷۵

بزرگترین خط تولید و تست مترو کشور در ابهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری که برای سفر یک‌روزه، صبح امروز وارد زنجان شد، بعد از گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران در فرودگاه زنجان، راهی شهرستان ابهر شد و دو واحد بزرگ صنعتی را در این شهرستان افتتاح کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور در دومین برنامه کاری خود که بازهم در شهرستان ابهر اتفاق افتاد، حضور در شرکت واگن‌سازی بود که با حضور جهانگیری، بزرگترین خط تولید و تست مترو کشور به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شرکت به‌واسطه برخورداری از خط تولید انعطاف‌پذیر و برجسته‌ترین متخصصان صنعت ریلی کشور، در حال حاضر طراحی و تولید انواع خودروی ریلی، ریل‌باس، واگن مترو، واگن‌های باری لبه‌کوتاه و لبه‌بلند، ساخت قطعات و اجزای واگن، تعمیرات و نگه‌داری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای را انجام می‌دهد.

ظرفیت اسمی پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی ۱۰۰۰ دستگاه و پیش‌بینی اشتغال آن ۲۳۰ نفر است که میزان سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این واحد نیز ۱,۵۷۰ میلیارد ریال است که انواع ورق‌های فولادی مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی است.

این شرکت واگن‌سازی محصولات خود را با استفاده از بهترین و با تجربهترین‌های صنعت ریلی ایران و با انتقال دانش و تکنولوژی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های ریلی جهان، تولید می‌کند، این شرکت با در اختیار داشتن نیروی انسانی باسابقه، به‌کارگیری دانش روز، مشارکت با شرکت‌های مطرح ریلی دنیا و دارا بودن خط تولید انعطاف‌پذیر به‌عنوان شرکتی چابک در سطح منطقه است.

کد خبر 4643900

منبع: مهر

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مراسم افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور