Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:02:56 GMT

مذاکره بارسلونا با PSG برای انتقال نیمار

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۰۱۴

مذاکره بارسلونا با PSG برای انتقال نیمار

رسانه برزیلی گلوبو‌اسپورته مدعی شد باشگاه بارسلونا مذاکره با پاری سن ژرمن برای بازگرداندن نیمار، ستاره سابقش به نوکمپ را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمار، ستاره بزرگ برزیلی PSG این روزها بسیار داغ است، رسانه برزیلی گلوبواسپورته مدعی شد باشگاه سابق نیمار، بارسلونا مذاکرات با پاری سن ژرمن را برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظر می‌رسد بعد از دو سال غیبت نیمار در نوکمپ، حالا احتمال بازگشت او به کاتالونیا از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است.

 

 

این ادعا به خصوص از این جهت اهمیت زیادی دارد که رئیس قطری باشگاه PSG، ناصر الخلیفی، همین اواخر در مصاحبه جنجالی خود با نشریه فرانسوی فرانس فوتبال صحبت‌هایی جنجالی درباره نیمار مطرح کرده و او را آماج انتقاد و طعن و کنایه قرار داده بود.

 

نیمار که این روزها مصدوم است و زمان دقیق بازگشت او به میادین فوتبال هنوز مشخص نشده امیدوار است هر چه زودتر تکلیف فصل آینده خود را بداند. او که چند روز پیش از شروع رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در کشورش برزیل، در یک بازی دوستانه از ناحیه قوزک پا مصدوم شد نگاه خود را به  شروع فصل آینده رقابتهای باشگاهی دوخته.

 

بر اساس ادعای رسانه برزیلی، مذاکره بارسلونا با PSG برای انتقال نیمار با مبلغی نزدیک به 100 میلیون یورو در جریان است و بارسلونا حاضر است علاوه بر این مبلغ بازیکنانی مثل ساموئل اومتیتی، عثمان دمبله و ایوان راکیتیچ را هم در اختیار PSG بگذارد.

 

نیمار بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نیمار بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر