Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:36:22 GMT

تغییر ساعات کار ادارات در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۲۹۲

تغییر ساعات کار ادارات در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اکبر حسن بکلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور صرفه جویی در مصرف برق در شرایط کنونی با توجه به افزایش دما و مصرف برق، به استناد تصویب نامه شماره ۳۲۰۷۲/ت ۵۵۴۲۰ ه مورخ ۹۷.۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۱۹ هیات محترم وزیران و در راستای طرح ملی کاهش پیک بار مصرف در سال ۱۳۹۸، ساعات کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، نهاد‌های عمومی غیردولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مهدکودک‌ها در سطح تمامی شهرستان‌ها از روز شنبه اول تیر ماه لغایت ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ تعیین و از طریق استانداری آذربایجان غربی ابلاغ شد.   انتهای پیام/م   ساعات کار ادارات در آذربایجان غربی تغییر کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا

 با فرارسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان، ساعت پخش برخی از مجموعه ها از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ تغییر کرد.

بر این اساس مجموعه «پوآرو» ساعت ۱۹ پخش می شود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این مجموعه در ساعات یک بامداد، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش می شود.

با اتمام مجموعه «جامیونگ گو»، مجموعه داستانی «بروسلی» ساعت ۲۱ روی انتن رفته است. این مجموعه درباره زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است.

بازپخش این مجموعه هم ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه