Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از آمادگی این سازمان برای اعطا ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی به خانوار‌های آسیب دیده در سیل در ۳ استان اصلی سیل زده خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر صبح امروز در گفتگو با شبکه خبر با توضیح در خصوص اعطای بسته‌های لوازم خانگی به ۱۰ هزار خانوار سیل زده گفت: در حال حاضر تمهیدات اعطای این بسته‌ها انجام شده و فرمانداری‌ها و استانداری‌های استان‌ها ابلاغیه لازم را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هم اکنون آمادگی توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی میان خانواده‌های سیل زده را داریم و کسانی که منازل آنان آماده است، می‌توانند با دریافت حواله‌ها از فرمانداری‌های استان‌ها این بسته‌ها را دریافت کنند.

نصیری تصریح کرد: خانوار‌هایی که هنوز منازل آن‌ها تکمیل نشده نیز می‌توانند حواله‌ها را نزد خود به امانت نگه داشته و پس از آمادگی خانه ها، آن‌ها را دریافت کنند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در خصوص اولویت سازمان هلال احمر برای توزیع اقلام میان خانواده‌های سیل زده، اظهار داشت: اولویت ما براساس آنچه که از طرف ستاد بازسازی اعلام شود، تعیین می‌شود که در حال حاضر مهمترین نیاز خانواده‌ها، لوازم خانگی اعلام شده است.

وی در خصوص توزیع اقلام سرمایشی با توجه به فصل تابستان، خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد اولویت هلال احمر در حال حاضر توزیع اقلام لوازم خانگی است و برای وسایل سرمایشی برنامه ریزی نشده است، اما هم اکنون بالغ بر دو هزار کولر توسط مردم به خانواده‌های سیل زده اعطا شده است.

نصیری با بیان اینکه مشکلات بعد از سیل بسیار با اهمیت‌تر از زمان اضطرار است، تأکید کرد: متأسفانه پس از گذشت مدتی از وقایع طبیعی، مسائل حادتر جسمی و روحی برای افراد ایجاد می‌شود. به منظور حمایت روانی و درمانی از سیل زده‌ها به ویژه در سه استان اصلی سیل زده نیز نیرو‌های هلال احمر در مناطق حضور دارند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر توضیح داد: به همین منظور کاروان‌های سلامت، تیم‌های محب هلال احمر و پزشکان در مناطق سیل زده حاضر هستند و به ارائه خدمات درمانی و روانی می‌پردازند.

وی در پایان تاکید کرد: سازمان هلال احمر تا پایان بازسازی مناطق سیل زده درکنار مردم باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وسایل خانه فرمانداری و استانداری خانواده سیل زده حواله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه، ١١ استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی