Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس،  مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس هدف از برگزاری این عناوین نمایشگاهی را کمک به کیفیت آموزش و خدمات مرتبط به آن و میزبانی تخصصی عوامل و حوزه‌های فعال موثر در زندگی افراد جامعه اعلام کرد و گفت توجه به مسائل و نیازهای کودکان، نوجوانان و جوانان و همچنین مادران و نوزادان از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید محمود موسوی از حضور ۸۱ شرکت در قالب ۱۱۱ غرفه در بخش نمایشگاه آموزش و ۶۴ شرکت در قالب ۱۴۵ غرفه در نمایشگاه کودک و نوجوان، مادر و نوزاد خبر داد و افزود مشارکت‌کنندگان در سالن‌های حافظ، بهار و سرو به مساحت ۱۰ هزار مترمربع فضای مسقف نمایشگاهی به ارائه آخرین دستاوردها، محصولات، خدمات و فعالیت‌های خود می‌پردازند. موسوی گفت: در بخش نمایشگاه آموزش آموزشگاه های مهد کودک، پیش دبستان، دبستان، دبیرستان، کنکور، آموزش عالی و آموزشگاه‌های آزاد و تخصصی در انواع زمینه های موسیقی، زبان، معماری و طراحی، عکاسی، لباس، بورس، ورزشی، هنر های تجسمی و کارآفرینی و دیگر فعالان حوزه آموزش که تمام آنها از استان فارس هستند حضور دارند و زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه کودک و نوجوان و مادر و نوزاد که از سراسر نقاط کشور از جمله استانهای فارس، تهران، قزوین، خراسان و اصفهان در این نمایشگاه حاضر شده اند ارائه انواع اسباب بازی و بازی های فکری و پژوهشی دکوراسیون و تزئینات اتاق کودک، سیسمونی و پوشاک کودک، روانشناسی کودک و مادر و کتاب های مرتبط با این قشر، تولید کنندگان نرم افزارها و لوازم کمک آموزشی، بیمه تامین آتیه کودکان و ... می باشد. موسوی افزود برنامه‌های جانبی مختلفی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ها از جمله ابر بازی های فکری، سرگرمی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن آسیایی بازی های فکری و برنامه‌های کودک توسط مجریان محبوب کودکان و مسابقات نقاشی و برنامه های سرگرمی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار می گردد.  وی همچنین گفت: تمامی علاقه مندان، متخصصان، فعالان حوزه های مختلف آموزشی و عموم بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها تا روز شنبه مورخ یکم تیرماه ۹۸ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسباب بازی استان فارس اوقات فراغت کودک و نوجوان نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان