Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از شروع فرصت دو ماهه به اروپا برای اجرای تعهدات برجامی، سازمان انرژی اتمی تولید اورانیوم را ۴ برابر کرد و این تولید مجددا در روز‌های اخیر افزایش یافت و از امروز شمارش معکوس ده روزه ما برای ۲۷ ژوئن (۶ تیر) آغاز شده که ما از سقف ۳۰۰ کیلو عبور کنیم، ما در زمینه آب سنگین به مصرف کننده تبدیل شده‌ایم که در یکی از موارد تا ۵۷ نوع بیماری را می‌توان تشخیص داد، ممکن است در سنوات آینده نیازی به صادر کردن آب سنگین نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد ساجدی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در این مدت ۴۵ روزه که از فرصت ایران به اروپا می‌گذرد، آن‌ها هیچ عکس العملی از خود نشان نداده اند، همچنین به نظر من در این فرصت باقی مانده هم اروپایی‌ها واکنشی از خود نشان نمی‌دهند و این موضوع برای آن‌ها اهمیت ندارد.

وی افزود: با اینکه اروپایی‌ها از خود واکنشی نشان نمی‌دهند، ولی ایران نمی‌تواند آرام بنشیند، در حقیقت این ضرب الجل ۱۰ روزه تهران به اروپا می‌تواند تا حدودی ثبات آرامش و اتحاد آن‌ها را سلب کند، و این مسئله می‌تواند به ایران در گام‌های بعدی کمک کند.

ساجدی با اشاره به رویکرد پکن در قبال ایران، تصریح کرد: روسیه و چین نمی‌خواهند پل‌های پشت سر خود را خراب کنند، در حقیقت این دو کشور به دنبال حفظ روابط خود با ایران برای دستیابی به نفت هستند.

کارشناس بین الملل ادامه داد: این تصور که کشور‌هایی مانند چین و روسیه به دنبال منافع تهران هستند، غلط است، چراکه هر کشوری منافع خود را در اولویت قرار می‌دهد، بنابراین ما باید با اتکا به منافع خود حرکت خود را انتخاب کنیم، تا کلاه بیشتری سرمان نرود.

وی ادامه داد: در میدان مبارزه امروز ایران در حال کار با چین و روسیه است که کار درستی است چراکه با این ارتباط می‌توانیم زمان ببیشتری برای خود بخریم و از وقتمان به نحو احسن بهره برداری کنیم.

ساجدی با بیان اینکه چین می‌توانند بحث بانک کونلون خود را که مدت‌ها عقب افتاده به راه بیاندازند، مطرح کرد: پکن این کار را انجام نداد چراکه از رویکرد کاخ سفید هراس دارد، همچنین می‌تواند مبادلات چمدانی را تسهیل ببخشد کالا‌های مورد نیاز ما را در اختیارمان قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی سیاست خارجی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه

به گزارش پارس نیوز ، جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو می‌توانند خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

ثبت نام ایران خودرو فوری

 

متقاضیان فروش فوری ایران خودرو می‌توانند با پرداخت ۴۱۳ میلیون تومان، وانت آریسان را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

 

دیگر خبرها

  • ستاره مشهور آمریکا: تیم کی‌روش اتحاد تیم 98 را نداشت
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • ماجرای دعوای هوشنگ ابتهاج با رهبر حزب توده
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه