Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  سیدعلیرضا آوایی در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره کل اظهار داشت: فلسفه وجود انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در تمام تصمیمات قضایی، رضایت خداوند متعال و کرامت مردم را مدنظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دادگستری افزود: دولت بر حفظ حرمت مردم تاکید فراوان دارد و در حال حاضر مردم نیازمند احترام و توجه از سوی مسئولان هستند.

آوایی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید تحرک خوبی برای خدمت صادقانه به مردم داشته باشد، انجام وظیفه در این سازمان را یک رسالت و نعمت بزرگ دانست.

وزیر دادگستری با تاکید براینکه در شرایط فعلی کشور که در جنگ اقتصادی قرار داریم برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از همه ظرفیت ها استفاده شود، تصریح کرد: با وجود قاچاق، تولید ملی ما دچار آسیب می شود و وظیفه همه ما گرفتن تصمیماتی درست و منصفانه برای مبارزه با قاچاق کالا در سال رونق تولید است.

لازم به ذکر است،  وزیر دادگستری در سفر به استان یزد علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار یزد در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان شرکت می‌کند و از دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی استان و چندین پروژه و کارخانه تولیدی و صنعتی بازدید کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت دادگستری سازمان تعزیرات حکومتی سید علیرضا آوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟