Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول آبرسانی مجتمع ۱۹ روستایی برزاوند اردستان اظهار کرد: در این سفر کلنگ زنی و افتتاح طرح مهم و موثر آبرسانی به ۱۹ روستای منطقه اردستان در استان اصفهان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با تلاش همکاران و شرکت آب و فاضلاب کشور به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح جمعیت دائم و غیردائم این منطقه از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با بیان اینکه در شهرها و روستاهای استان اصفهان تعداد قابل توجهی طرح در بخش آب و برق به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: وزارت نیرو در استان اصفهان ۲۰۷ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد که برخی از این طرح‌ها در مرحله آغاز و برخی از آنها در حال اتمام است.

اردکانیان با اشاره به متوسط پیشرفت ۶۳ درصدی این طرح‌ها در استان اصفهان گفت: تمامی این طرح‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید به ثمر می‌رسند.

وزیرنیرو با اشاره به اینکه دولت دوازدهم موفق شده طرح‌های مهمی را در جای‌جای کشور به نتیجه برساند، ‌خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بسیاری از روستاهای کشور دارای شبکه آبرسانی شده‌اند و این اقدام در دو سال باقی‌مانده شتاب خواهد گرفت.

وی همچنین ادامه داد: طی این دو روز در مناطق مختلف استان اصفهان، در مجموع هشت پروژه در بخش آب با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد تومان و دو پروژه نیز در حوزه برق افتتاح می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان اصفهان برق دولت شرکت آب و فاضلاب وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد