Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمیان گفت: حضور بیشتر در بین مردم و تبیین عملکرد دادگستری و آرای صادر شده در محاکم استان، رویکرد برنامه های امسال هفته قضائیه گلستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» در تشریح برنامه های هفته قوه قضائیه، با بیان اینکه ارتباط بیشتر با مردم، محور برنامه های امسال است گفت: به همین منظور دیدارها و نشست های مختلف با دانشگاهیان، سازمان های مردم نهاد، وزشکاران، حقوقدانان، علما و روحانیون شیعه و سنی و بانوان فرهیخته و نخبه برنامه ریزی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این نشست ها با هدف استفاده از پیشنهادها و ایده های نخبگان در راستای بهبود فرآیندهای رسیدگی در محاکم برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: مسجد طلابی اهل سنت گنبدکاووس، مسجد اهل سنت شهرستان گالیکش و مسجد اهل تشیع شهرستان بندرگز از مساجدی است که این هفته مسئولان قضایی به طور متمرکز به آن جا می روند و علاوه بر گفتگو با مردم، درخواست های آنان را نیز رسیدگی می کنند.

 

به گفته هاشمیان، تجدید میثاق و ادای احترام به شهدای والامقام با حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای دستگاه قضایی استان از دیگر برنامه های این هفته است.

 

وی افزود: همچنین این هفته روسا و دادستان های سراسر استان، به مصلاهای نمازجمعه می روند و ضمن ارائه گزارش به مردم، با آنان گفتگو و مشاوره حقوقی می دهند.

 

یکم تا هفتم تیر به مناسبت بزرگداشت شهید مظلوم دکتر بهشتی و هفتاد ودوتن از یاران وی به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اردبیل دهه کرامت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دهه کرامت در فارس خراسان جنوبی مجلس بیرجند وزیر علوم تحقیقات و فناوری حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری گلستان اعلام برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه