Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از روند رو به پیری استان خبر داد.

«بهروز اکرمی» زیاد شنیده ایم که جامعه ما درحال پیر شدن است، همه ما شنیدیم، اما این شنیدن کافی نیست باید اقدامی عاجل صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اینکه استان مرکزی دومین استان پیر کشور است مسؤلیت ما را بیشتر می‌کند.

دانشگاه اراک، تأمین اجتماعی، سازمان ورزش و جوانان و شهرداری و همه ارگان‌ها باید به فکر باشند، این یک هشدار مسؤلیت آور است باید تصمیم اجرایی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه طبق آمار موجود بیشترین تعداد سالمند در شهرستان‌های تفرش و شازند است، بر لزوم برنامه ریزی های متناسب با این فرایند در این ۲ شهرستان تاکید کرد.

هفته نامه امیر استان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی «ابوالفضل نیک عهد» منتشر می‌شود.

وجود سرمایه گذاران برای کشور فرصتی ویژه است تا با بهره مندی آنان زمینه رشد اقتصادی و اشتغال افرینی فراهم شود و به همین علت ضرورت دارد مورد حمایت قانون، مسئولان و مردم قرار گیرند.

بناهای تاریخی در کشور آنگونه که شایسته است پاس داشته نشده و به مردم معرفی نشده اند.

موزه مفاخر یکی از بناهای ارزشمند در استان مرکزی است که اکنون در این مکان تاریخی مجموعه رستوران ها آغاز به کار کرده اند.

درجه یک نیستیم اما ظرفیت خوبی داریم، اجرای طرح ملی قبض سبز از مهرماه جاری و بهره برداری از ۱۳ طرح آبزی پروری در هفته جهاد کشاورزی از دیگر عنوان های خبری هفته نامه بهرنگ است.

این هفته نامه با مشی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را مدیر مسئولی و صاحب امتیازی «محمد رجائیان» در استان مرکزی منتشر می شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل نامه است.

۶۹۹۱/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی