Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی با اشاره به اهمیت توجه خانواده و خانواده به عدالت گفت: تحقق عدالت نیازمند تغییر در مفهوم فکری عدالت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد گفت: شهید بهشتی تبلور یکی از رهبران انقلاب که بیشترین تاثیر را در پیروزی انقلاب داشتند؛ بود و چه جیف که چنین شخصیت های بزرگواری را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد خاطرنشان کرد: شهید بهشتی قوه عاقله انقلاب بودند که کنار افرادی همچون رجایی و باهنر به عنوان اتاق فکر انقلاب بودند و توسط منافقان کور دل مورد هدف قرار گرفتند و اگر این ترورها نبود شاید به اتکای وجود چنین شخصیت هایی وضعیتی بهتر از این داشتیم.

طالبی تصریح کرد: عدالت به نوعی همه ما مسئولیت در این بخش داریم و موضوعی است که قدمتی به درازای تاریخ و در زمان تفکر بوده است و در ادیان مختلف مباحث محوری بوده است و جز اصلی ترین نکات در محل اندیشه ورزی فلاسفه بوده است.

وی ادامه داد: ما از سطح کلان در دنیا مواجه به بی عدالتی ها و تبعیض ها داریم و این امر تا سطح خرد نیز وجود دارد که شاید دلیل آن نیز عدم شناخت وظیفه و مسئولیت دستگاه ها و امید به دستگاه قضا است.

استاندار یزد گفت: ما زمانی به عدالت می رسیم که مفهوم فکری و عدالت را در جامعه شکل دهیم و اگر در درون خانواده و روابط محدود اجتماعی خود پایبند به عدالت نباشیم در جامعه نیز بدان دست پیدا نخواهیم کرد.

طالبی خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی حوزه گسترده ای است و وقتی انتظار پاسخگویی و شفافیت داریم آثار آن در عدالت در سطح جامعه خود را نشان می دهد.

وی گفت: اطلاع رسانی ها به کمک ابزارهای نوین و اطلاع عموم از برخی از جرائم ممکن است احساس ناامنی را در جامعه تلقین کند که

استاندار یزد گفت: ما در زمینه جرائم جز چند استان آخر است که باید در این زمینه نیز اطمینان خاطر را به جامعه دهیم و ذهنیت استان را در جامعه مناسب کنیم که این نشان از ظرفیت روابط عمومی ها است تا اطلاعات دقیق و درست به مردم منتقل شود.

طالبی ادامه داد: برخی از مواقع برخی از جرائم عمومی می شود و مردم نیز مطلع می شوند اما فعالیت ها و زحمات دستگاه ها و اقدامات پیشگیری مغفول می افتد و خبرها در لابه لای خبرها گم می شود و جامعه متوجه این موضوعات نمی شود که همی نیز لازم است مورد توجه مسئولان روابط عمومی ها و رسانه های گروهی شود تا اطلاع رسانی کامل صورت گیرد.

وی گفت: الان در زمینه تامین اعتبارات در زمینه های پروژه های عمرانی و تامین انتظارات مردم در حوزه معیشت و سال حساسی در زمینه اقدامات و فعالیت ها مانند انتخابات مواجه هستیم که درخواست و توقع ما از روابط عمومی ها این است که در این موضوعات با تمام توان در این حوزه ها با هدف افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی حضور پیدا کنند.

استاندار یزد ادامه داد: روابط عمومی ها تا حد امکان از حاشیه ها عبور کنند و تمامی فکرشان در جهت خدمت به مردم و فراهم کردن شرایط مناسب برای مشارکت مردم در انتخابات و حضور مردم در فعالیت های سیاسی و فرهنگی باشد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل بیرجند اوقات فراغت شیراز غنی سازی اوقات فراغت مجلس کانون های مساجد خراسان جنوبی شبستان بیرجند خبرگزاری شبستان شبستان یزد استاندار یزد عدالت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر