Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:45:12 GMT

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۰۳۳

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: همایش پیاده روی خانوادگی با شعار «سلامت همگام عدالت و عدالت همگام سلامت» و زنجیره انسانی با شعار «یاری گر هم باشیم» به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شیراز برگزار خواهد شد.

محمدرضا ابراهیمی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ورزش به ویژه در نوجوانان و جوانان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی از اعتیاد به مواد مخدر و دارو‌های روانگردان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیامد‌های ناگوار سوء مصرف مواد مخدر اشاره کرد و افزود: مصرف مواد مخدر در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان بازتاب و بازخورد‌های بسیار منفی خواهد داشت.

رییس کمیته برگزاری مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان فارس با تاکید بر شعار یاری گر هم باشیم، خواستار بسیج همگانی در برابر پدیده شوم مواد مخدر شد و بیان داشت: مردم باید مسئولین را در جهت عاری نمودن جامعه از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مُعضل مواد مخدر یاری رسانند.

ابراهیمی گفت: برای اینکه این بلای اجتماعی را از سطح جامعه بزداییم باید وارد یک جهاد اجتماعی شویم و با تمام توان در برابر آن ایستادگی کنیم.

گفتنی است به مناسبت فرا رسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و زنجیره انسانی روز جمعه ۳۱ خرداد ماه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در بلوار شهید چمران، با حضور آحاد جامعه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی اخبار سلامت شورای مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر