Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@01:11:34 GMT

افزایش تعداد غرق‌شدگان در آب‌های لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۹۵۴۵

افزایش تعداد غرق‌شدگان در آب‌های لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از افزایش تعداد غرق شدگان در آب‌های این استان خبر داد و گفت: طی سه ماهه سال‌جاری ۱۴ نفر در نقاط مختلف استان غرق شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صارم رضایی در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از حوادث بسیار زیاد غرق‌شدگی در آب های استان اظهار داشت: سال گذشته ۱۰ نفر در آب های استان غرق شدند اما امسال با توجه به بارندگی ها که باعث شد رودخانه ها پرآب شوند، شمار غرق شدگان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در سه ماهه امسال ۱۴ نفر در نقاط مختلف استان غرق شده اند که آمار بسیار نگران کننده ای است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با تاکید بر اینکه از مردم می خواهیم نکات ایمنی را رعایت کنند و از جلوه نمایی و قهرمان نمایی در آب های عمیق و خروشان خودداری کنند، افزود: نمونه داشتیم یکی از عزیزانی که شنا کردن خوب بلد بود و قهرمان کوهنوردی هم بود اما نتوانست در بستر رودخانه شنا کند و غرق شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جمعیت هلال احمر افزایش لرستان آب غرق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی برای فردا شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد در آسمان لرستان هستیم.
 کبری غفوری نژاد گفت: این شرایط در مناطق جنوب شرقی استان موجب بارش‌های پراکنده خواهد شد.
 به گفته وی پنج شنبه و جمعه آسمان لرستان صاف است.
 همچنین به گفته کارشناس هواشناسی استان در این مدت دمای شبانه هوا کاهش می‌یابد و دمای روزانه روند افزایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان