Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تکریم و معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با حضور دادستان کل کشور در سنندج معرفی شد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان کردستان پیش‌از ظهر امروز با حضور دادستان کل کشور در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خدمات جوهری دادستان سابق قدردانی و «محمد جباری» به‌عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان معرفی شد.

دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امید است بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم.

 «محمد جباری» افزود: غایت و آمال اساسی و ذاتی در قوه قضائیه بر اجرای عدالت بر اساس قانون متکی است.

وی گفت: آنچه که اجرا و استقرار عدالت را تضمین می‌کند، توجه بیش از پیش به دو مقوله ارتقاء سلامت و کارآمدی در دستگاه قضائی است.

‌دادستان کل کشور: از ابتدای تیر ماه ‌شاهد ‌‌تحولات نیکی در حوزه فضای مجازی خواهیم بودکردستان| باید با سودجویان و متخلفان اقتصادی برخورد جدی شوددادستان ایلام: مدیران سهل انگار در آتش سوزی مراتع تحت پیگرد قرار می‌گیرند

دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان خطاب به حضار درخواست کرد: تمامی دلسوزان و مسئولان بنده را در ادای دَین خدمتگزاری یاریگر و همراه باشند.

وی ادامه داد: اگر دو مقوله کارآمدی و سلامت در حوزه قوه قضائیه محقق شود، موجودی مقدس و مبارک بنام عدالت عینیت زیبایی خواهد یافت.

جباری خاطرنشان کرد: ضابطه و بنای اجرای عدالت توسط مقام معظم رهبری تبیین شده و بر این اساس عمل به آن نه فراتر از قانون و نه کمتر از قانون است.

دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان اجرای عدالت را کمتر و یا فراتر از قانون عین بی‌عدالتی دانست و گفت: عین قانون و اجرای قانون فصل مشترکی است که مساوی با اجرای عدالت معرفی شده است.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده

بابایی کارنامی گفت: نماینده کارگران افزایش ۳۵ درصدی حقوق را امضا نکرده لذا درخواست ابطال مصوبه به دیوان عدالت اداری داده شده است.

علیرضا بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران درباره افزایش حقوق کارگران گفت: در بودجه ۱۴۰۳ افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران دیده شده و بقیه مسائل را دولت و مجلس در حال رایزنی هستند تا بتوانند کار‌های جدیدی را برای کارگران انجام دهند.

وی اظهار کرد: افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران مصوبه شورای عالی کار است و با اینکه یک طرفه امضا شده و نمایندگان کارگران آن را امضا نکردند باید ابلاغ شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: قانون تاکید کرده که برای افزایش حقوق باید نمایندگان کارگران، کارفرما و دولت در جلسه حضور داشته باشند، اما چون نماینده کارگران امضا نکردند می‌گویند اکثریت آن را امضا کردند البته درخواستی به دیوان عدالت اداری داده شده تا این مصوبه ابطال شود و مجلس هم از بعد نظارتی ورود کند، چون قانون فعلی نیم‌بند است و قانون کاملی نیست.

بابایی کارنامی بیان کرد: باید قانون تعیین دستمزد کارگران اصلاح شود که ما ریسک اصلاح قانون را برای کارگران خیلی مثبت نمی‌دانیم، چون شرایط دولت و مجلس به صورتی نیست که هر اصلاحی به نفع کارگران تمام شود و ممکن است کارگر از اصلاح ضرر بیشتری ببیند.

وی با بیان اینکه ما در فراکسیون کارگری پیشنهاددهنده هستیم و دولت‌ها معمولا به نفع کارگران تصمیم نمی‌گیرند، اظهار کرد: راهکار ما این بود که ۳۱ استان کشور هر کدام یک نماینده به مجلس بفرستند و حداقل این بود که در مجلس با گرایش کارگری بایستی ۳۱ نماینده قاطع داشته باشیم. حداقل این بود که از حق استیضاح، طرح‌ها و لوایح انتخاب و کرسی‌ها به نفع کارگران استفاده می‌شد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه حق مسکن کارگران باید مصوبه دولت را داشته باشد، گفت: باید با دولت یک فهم مشترک داشته باشیم که به نسبت هوای کارگران را داشته باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • وکلا نقش مهمی در برقراری صلح و سازش دارند
  • کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند
  • جوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران