Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:06:47 GMT

کتاب‌هایی درباره رسانه و مدافعان حرم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۲۵۱۱

کتاب‌هایی درباره رسانه و مدافعان حرم

کتاب «آرایش رسانه‌ای» به همراه چهار کتاب از مجموعه «مدافعان حرم» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، کتاب «آرایش رسانه‌ای» نوشته عبدالعلی علی‌عسگری و اسماعیل ارجمندی در ۲۰۸ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۷۵۰۰ تومان توسط نشر ساقی منتشر شده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: زندگی امروز، در عصر روند تحولات پرشتاب رقم می‌خورد و این تحولات بیش از همه بر عرصه‌های تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری تاثیر گذارده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرصه رسانه نیز از این دگردیسی و تطورات چشم‌گیر و تصمیم‌سازی‌های پرفشار بی‌بهره نمانده است و در مواجهه و ملازمت با چالش‌هایی نظیر تنوع و تکثر انواع رسانه‌های نوین و پاسخگویی به نیازهای متنوع مخاطب متکثر داخلی و جهانی، به یکی از چالش‌برانگیزترین حوزه‌های تصمیم‌سازی بدل شده است. 

کتاب حاضر که الگوی گام به گام طراحی آرایش رسانه‌ای را مورد بررسی قرار داده است، برای کسانی که علاقه‌مند به آینده‌شناسی رسانه و مطالعات ارتباطات و ساختار مدیریت رسانه در شرایط نوین رسانه‌ای جهان هستند قابل مطالعه است. 

همچنین از مجموعه «مدافعان حرم» کتاب «دیدار پس از غروب» نوشته منصوره قنادیان درباره شهید مهدی نوروزی در ۱۱۲ صفحه با شمارگان ۲۲۰۰ نسخه و قیمت ۹۰۰۰ تومان توسط نشر روایت فتح منتشر شده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: صبح، سر صبحانه، اشک در چشم‌هایش جمع شد و گفت: «هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم زنم مانع کربلا رفتنم بشه.» روی کربلا حساس بود. خوب بلد بود چطور با من حرف بزند. گفتم: «برو، من نمی‌خوام مانعت بشم. از ته دلم راضی‌ام بری. ولی بدون که دلم برات تنگ می‌شه.» بعد هم به شش‌ماهه امام حسین(ع) قسمتش دادم که برود. لحنش عوض شد. دستم را گرفت و گفت: «برگردم، جبران می‌کنم، کم‌کاری‌هام رو توی این چند وقته بنویس، برگشتم جبران می‌کنم.» نمی‌توانستم ناراحتی‌اش را ببینم. دلش زودتر از خودش رفته بود. 

کتاب «سِر سَر» نوشته نجمه طرماح درباره شهید عبدالله اسکندری نیز در ۲۲۰ صفحه با شمارگان ۲۲۰۰ نسخه و قیمت ۱۲ هزار تومان از همین مجموعه شده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: چشم از او برنمی‌داشتم. از لحظه نشستنم داخل ماشین دلم می‌خواست حرف می‌زدم یا برایم حرف می‌زد. با خودش زمزمه می‌کرد. ذکر می‌گفت. روبه‌رو را نگاه می‌کرد. اقرار می‌کنم که دیگر تحمل دوری‌اش را نداشتم. دستش را که پشت صندلی علیرضا گذاشته بود. فقط نگاه می‌کردم. آن‌قدر که شکل ناخن‌ها و انگشت‌هایش در ذهنم حک شد. رگ‌هایی که پشت دستش بیرون زده بود، ناخن‌های از ته چیده‌شده‌اش. خدایا تا چند ساعت یا چند دقیقه دیگر کنارم خواهد بود!

دیگر کتاب منتشرشده از مجموعه «مدافعان حرم»، «شاهرگی برای حریم» نوشته سمیه خاکبازان درباره شهید حمیدرضا اسداللهی است که در ۲۶۴ صفحه با شمارگان ۲۲۰۰ نسخه و قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: «حالا هم این قدر دم از شهادت نزنید که مال این حرفا نیستند. بگید اگه شهید شدید چی به من می‌رسه؟» حمید گفت: «مصطفی جان هر چی دارم مال تو.» گفتم: «نه، اون چیزی که خیلی برات باارزشه رو بگو.» گفت: «من یه چفیه دارم که برام خیلی باارزشه.» گفتم:«چی؟! یه چفیه؟!» گفت: «این چفیه از همه چیز برام مهم‌تره. از دست آقا گرفتمش که تازه فهمیدم عشق به ولایت یعنی چه. برایم خیلی جالب بود. باارزش‌ترین چیزی که در آن شرایط سخت داشت، یک چفیه بود. آن هم تنها به خاطر عشق به آقا.

همچنین کتاب «قرار بی‌قرار» نوشته فاطمه‌سادات افقه درباره شهید مصطفی صمدزاده در ۳۹۶ صفحه با شمارگان ۲۲۰۰ نسخه و قیمت ۱۸ هزار تومان توسط نشر روایت فتح منتشر شده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: گویا به پرستارها اعلام کردند که سردار سلیمانی برای دیدار مصطفی آمده. یکی از پرستارها آمد پیش مصطفی و گفت: «من می‌دونم تو شخصیت مهمی هستی!» مصطفی هم با بی‌تفاوتی جواب داد: «من و تو مثل همیم و هیچ فرقی با بقیه نداریم!» پرستار گفت: «ولی می‌دونم که سردار سلیمانی به دیدنت اومده!» مصطفی هم جواب داد: «ایشونم یکیه مثل من و تو!» همیشه همین طوری بوده. نه فقط آن موقع، قبل از آن هم برای مهم نبود که آدم شناخته‌شده‌ای باشد یا نه. اگر کاری انجام می‌داد اسم و رسم برایش مهم نبود...

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرایش رسانه ای شهید حمیدرضا اسداللهی شهید عبدالله اسکندری شهید مهدی نوروزی عبدالعلی علی عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب

۴۰ عنوان کتاب جدید از انتشارات انقلاب اسلامی شامل کتاب‌هایی است که از اردیبهشت ۱۴۰۲ به بعد چاپ شده‌اند و ۱۴ عنوان نیز برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«حدیث زندگی» عنوان مجموعه‌ای ۶ جلدی از انتشارات انقلاب اسلامی است که ۳ جلد از آن در نمایشگاه کتاب امسال در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل شرح احادیث حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که در ابتدای جلسات درس خارج فقه از سال ۶۹ تا ۹۵ مطرح شده و برای نخستین بار مجموعه این احادیث منتشر می‌شود. گزیده‌ی احادیث «مکارم‌الاخلاق»، «النوادر» و «امالی الصدوق» به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) عناوین کتاب‌هایی هستند که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

کتاب «گنجینه‌ی بی‌پایان» مجلّد جدید مجموعه چهارجلدی «شرح نهج‌البلاغه» است که دربرگیرنده‌ی شش گفتار از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است که به مسئله شناخت و بررسی جایگاه، اهمیت و ویژگی‌های نهج‌البلاغه می‌پردازد. ۳ عنوان دیگر این مجموعه، «منشور حکومت علوی»، «راه روشن مدیران» و «نبوتها» را شامل می‌شود که پیش از این منتشر شده بودند و در حال حاضر، با ویرایش، صفحه‌آرایی و طرح جلد جدید ارائه شده‌اند.

«مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره‌ی موسیقی» به قلم حجت‌الاسلام مهدی گرامی‌پور، «روایت تولید؛ سیره‌ی اقتصادی معصومین (ع) در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته حجت‌الاسلام حمید سبحانی‌صدر، «درآمدی بر نظریه‌ی تعلیم و تربیت در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» نوشته‌ی دکتر حسن ملکی، «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته حجت‌الاسلام سیّدمهدی موسوی و «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته مهدی جمشیدی، دیگر عناوین تازه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران هستند.

«روایت اوّل‌شخص از شخصِ اوّل» نوشته مهدی قزلی است که شامل حاشیه‌نگاری‌های این نویسنده از دیدار‌ها و برنامه‌های رهبر معظّم انقلاب طی سال‌های ۸۸ تا ۹۸ است که برخی از آنها در پایگاه KHAMENEİ.IR منتشر شده بود و سیزده روایت نیز برای نخستین بار در این کتاب منتشر شده است.

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوّم بانوی مرگ» عنوان رمانی است که به قلم نیما اکبرخانی در ۲۸۰ صفحه منتشر شده است.

این انتشارات طبق روال سال گذشته برنامه ویژه‌ای به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر پیش‌بینی کرده است. توزیع محصولات و نمایش آثار متنوع با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی از منظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز از دیگر برنامه‌های انتشارات انقلاب اسلامی خواهد بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • اعلام جزییات حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب تهران
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • روایتی متفاوت از مصطفی رحماندوست درباره ننه سرما + فیلم
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • منابع عبری: حماس تاکید دارد پایان جنگ در توافق نوشته شود
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود