Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری گفت: امسال ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی انصاری» امروز (29 خرداد) در نشست شورای مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: امسال ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستان ۴۵۱ نفر دستگیر، ۹۷ خودرو متوقف و ۱۱ باند متلاشی شده است.


 

«سیدناصر رضایی» هم در این نشست، گفت: سال گذشته پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که در این خصوص یک هزار و ۷۰۴ نفر دستگیر شد.


 

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حدود ۱۲ هزار نفر در استان معتاد داریم که استان به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان های پاک و رتبه ۲۴ است.


 

وی با بیان اینکه، ۷۶ مرکز اعتیاد درمانی در استان داریم که اغلب روش های درمانی معتادین در این مراکز انجام می شود، اظهار داشت: ۹۰ تشکل مردمی در استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد فعالیت می کنند.


 

رضایی با اشاره به اینکه به زودی بیمارستان ۱۱ تختخوابی معتاد درمانی در یاسوج راه اندازی می شود، گفت: این استان ۱۵ شهید در مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده و در این راستا ۱۱ جانباز داریم.


 

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در هفته مبارزه با مواد مخدر در استان ۹۸ برنامه اجرا می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت دهه کرامت در فارس بیرجند اردبیل خراسان جنوبی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ایلام کانون های مساجد اوقات فراغت مرکز اعتیاد تشکل مردمی معتاد بیمارستان مواد مخدر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا