Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، پایگاه خبری "العهد" لبنان در این باره نوشت: شیخ نعیم قاسم در دیدار با «خورخی راموس» سفیر کوبا در بیروت  و عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست ،گفت که  تجربه انقلاب کوبا به رهبری "فیدل کاسترو"  نمونه‌ای از مبارزه ملت‌ها بخصوص آمریکای لاتین با استعمارگر و طرح‌های سلطه جویانه آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود، ادامه همکاری و هماهنگی بین دولت، مردم و نیروهای مقاومت لبنان برای خنثی سازی طرح‌ها و توطئه‌های طراحی شده علیه مقاومت حائز اهمیت بود و طرح موسوم به «معامله قرن» در صدر این توطئه‌ها و در چارچوب حذف آرمان فلسطین جا دارد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: ایمان به مقاومت تنها راه احقاق حقوق و مقدسات است.

«خورخی راموس» نیز در این دیدار اظهار کرد: رهبر و ملت کوبا به مقاومت حزب الله ، مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی و حمایت از حقوق ملت فلسطین و نیز خنثی کردن توطئه امپریالیسم علیه دولت و ملت سوریه افتخار می‌کند.

وی ضمن تاکید بر ایستادگی رهبر و ملت کوبا گفت، مبارزه فیدل کاسترو با سلطه جویی آمریکا و جنگ اقتصادی روزافزون آن برای الگویی جاودانه است.

 انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند