Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود اردبیلی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ماکو اظهار داشت: رعایت اصل بی طرفی، برگزاری بی حاشیه و سالم با حضور تمامی علایق و سلایق سیاسی نیز از رسالت‌های اصلی اداره کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی است.
وی با بیان اینکه هدف دشمن با اعمال تحریم‌ها، افزایش یاس و ناامیدی در بین مردم و بزرگنمایی کاستی هاست، ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار نظام اسلامی دارد و بار دیگر دشمنان را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردبیلی گفت: تحریم‌ها، تهدیدها، فشارهای اقتصادی هدفی جز به صفر رساندن صادرات محصولات و کالای ایرانی را دنبال نمی‌کند و جنگی تمام عیار علیه ملت ایران به شمار می‌رود.
وی نقطه قوت تحریم‌ها را رهایی ایران از وابستگی به نفتعنوان کرد و اضافه کرد: روند سرمایه گذاران خارجی در استان سرعت گرفته و طی سال گذشته ۱۱۷ میلیون دلار در این استان سرمایه گذاری شده است.
وی گفت: از محل درآمدهای سوخت ۷۵ هزار مساکن روستایی در نوار ۲۰ کیلومتری مرزی با سرمایه ۳۰۰ میلون ریال به مدت یکسال زیر پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرد.
فرماندار ماکو نیز در این جلسه همدلی و هم زبانی را مهمترین اصل بین دستگاه‌های دولتی عنوان کرد و گفت: در این برهه زمانی جامعه ما نیازمند این همدلی و هم زبانی هاست.
حسین عباسی افزود: شوراها و شهرداران به جای اختلاف جهت خدمت به مردم تلاش نمایند و تعامل بیشتری داشته باشند.
در ادامه جلسه رئیس دادگستری، مدیر جهاد کشاورزی و مدیر شرکت توزیع برق ماکو گزارشی از عملکرد یکساله خود ارائه نمودند.
۷۱۳۲/‏۳۰۷۲
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماکو جلسه شورای اداری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم