Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@05:21:03 GMT

اجماع نظر بر سر تخلف در افزایش حقوق کارمندان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۶۴۸۵

اجماع نظر بر سر تخلف در افزایش حقوق کارمندان

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی، با اشاره به برگزاری جلساتی درباره بررسی عملکرد دولت در موضوع افزایش حقوق‌ کارمندان در سال جاری اظهار کرد: قرار شد دولت برخی موارد را بررسی کند و هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم جمع‌بندی لازم را انجام دهد تا نتیجه اعلام شود که فکر می‌کنم اعلام نتیجه زیاد به طول نینجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه در مورد افزایش حقوق‌ها در مجلس شورای اسلامی مصوب شد پیشنهاد من بود که قطعاً در اجرای آن تخلف شده، ولی دولت به مواردی استناد می‌کرد که اصلاً در مجلس شورای اسلامی مطرح نشد و در واقع مصوبه را تفسیر می‌کردند، اما این اجماع وجود دارد که نسبت به پیشنهاد مصوب مجلس تخلف صورت گرفته وقتی قرار است ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق اعمال شود و حقوق یک نفر چهار میلیون تومان افزایش می‌یابد معلوم است که تخلف صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره‌ نظر کمیسیون برنامه و بودجه یادآور شد: نظر کمیسیون برنامه مهم نیست، زیرا نظر هیچ کمیسیونی قانون نیست، مهم این است که ۱۵۲ نماینده امضاء کردند که کار دولت تخلف است. دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز نظر ما را دارند و جمع‌بندی آقای قاضی‌زاده نماینده هیات رئیسه که در جلسه حضور داشت نیز همین بود.

حاجی‌بابایی در پایان خاطرنشان کرد: این تخلف چیز مشخصی است مگر این‌که تفسیرهای دیگری شده باشد که ما آن را قبول نداریم. من از رئیس مجلس شورای اسلامی هم تشکر می‌کنم که خوب از موضوع پشتیبانی کردند و نظر ایشان هم همان نظر ما بود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: افزایش حقوق کارمندان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد