Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید با مساجد ارتباط عمیق داشته باشیم و حضورمان در مساجد پررنگ باشد، گفت: یکی از علل گسترش ضایعات فرهنگی در جامعه کمرنگ بودن نقش مساجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شب گذشته(۲۹ خرداد) در شورای سیاست‌گذاری امور مساجد چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولین استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، بر برنامه ریزی برای اتمام ساخت و مرمت مساجد نیمه تمام شهرستان کوهرنگ تاکید کرد و گفت: ۲۳ مسجد، خانه عالم و اتاق عالم در شهرهای بازفت و صمصامی نیمه تمام باقی مانده اند که باید هرچه زودتر تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: وجود این ساختمان های نیمه تمام به نام مسجد در شأن نیست و حیثیت استان را تحت تاثیر قرار داده است که باید با همکاری و همفکری مسئولین بهره برداری شوند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه برای پیشرفت سریع پروژه های مساجد باید آن ها را به هیئت امنا و مردم واگذار کرد، اظهار کرد: حدود ۱۴۰ مسجدی که طی سال های گذشته توسط مرکز عمران مساجد استان احداث و تجهیز شد به مردم و هیئت امنا واگذار شده بود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مشکل مساجد این شهرستان باید با همفکری مسئولین متولی استان و مسئولین شهرستان کوهرنگ بررسی و رفع گردد، خاطرنشان کرد: در این رابطه سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی استان باید پیگیری جدی تری داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه روحانیون و گروه های جهادی و تبلیغی حضوری فعال در بخش های صمصامی و بازفت دارند، ادامه داد: نبود محل مناسبی برای اسکان از دغدغه های همیشگی این گروه هاست که باید برای این مشکل هم برنامه ریزی شود.

 

حجت‌الاسلام نکونام بر ساخت و مرمت ساختمان مساجد محله های مسکن مهر در سراسر استان تاکید کرد و افزود: لازمه افزایش سرعت پیشرفت پروژه مساجد و رونق گرفتن آن واگذاری این پروژه ها به مردم است.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید با مساجد ارتباط عمیق داشته باشیم و حضورمان در مساجد پررنگ باشد، ادامه داد: یکی از علل گسترش ضایعات فرهنگی در جامعه کمرنگ بودن نقش مساجد است.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه متأسفانه در چهارمحال و بختیاری مسجدی که در همه وعده های نماز مردم حضور چشمگیر داشته باشند وجود ندارد، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی چند مسجد استان به عنوان الگو برای سایر مساجد معرفی شوند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل بیرجند مجلس شیراز کانون های مساجد دهه کرامت ایلام خراسان جنوبی اوقات فراغت شبستان بیرجند رونق مساجد چهارمحال و بختیاری توسعه مساجد مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه