Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، افشین داوری در گفت و گویی خبری افزود: سالن رضازاده اردبیل برای برگزاری این مسابقات به صورت کامل آماده شده است، ظرفیت ورزشگاه اردبیل از ارومیه بیشتر بوده و از نظر امکانات و تجهیزات نیز شرایط مطلوب‌تری دارد.

وی با بیان اینکه در سالن‌های برگزاری مسابقات والیبال ظرفیت تماشاگر پایین است، اظهار کرد: تعداد زیادی از علاقه مندان نتوانسته اند بلیط مسابقات را تهیه کنند و از هموطنان درخواست می‌شود که بدون داشتن بلیط به ورزشگاه مراجعه نکرده و دست انمدرکاران را در برگزاری بهتر مسابقات یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری به پیشینه تاریخی و فرهنگی اردبیل اشاره کرد و افزود: میزبانی اینگونه مسابقات می‌تواند علاوه بر رونق گردشگری در ایجاد اشتغال استان نیز مؤثر باشد و در طول این سه روز اردبیل روی آنتن‌های زنده جهان خواهد بود.

او به استعدادهای ورزشی اردبیل از جمله علی دایی و حسین رضازاده اشاره کرد و گفت: در کنار ورزش‌هایی مانند فوتبال، کشتی و وزنه برداری، برای والیبال هم ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد.

تیم ملی ایران روز جمعه ۳۱ خرداد با پرتغال، شنبه اول تیر با استرالیا و یکشنبه دوم تیر با فرانسه بازی می‌کند. بازی‌های تیم ملی ساعت ۱۸.۳۰ برگزار می‌شود.

بلیط دیدارهای تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان که از سه روز گذشته به صورت اینترنتی فروخته می‌شد در همان دقایق اولیه به فروش رسیده است.

۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارها از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

به گفته او، پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

دشتبانی گفت: خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴