Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، درحالی که پیش از این اعلام شده بود نشست خبری و مراسم معارفه استراماچونی ساعت ۱۶ روز پنجشنبه خواهد بود، باشگاه استقلال در اولین ساعات بامداد روز پنجشنبه اعلام کرد این مراسم ساعت ۱۸ همین روز در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد

امتداد - مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم تقدیر و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی گفت: بخش مهمی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۲ سودآور شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ابوالفضل نجارزاده در این مراسم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره خروج بانک‌ها از بنگاهداری و سیاست دولت در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، گفت: تلاش‌های فراوانی در گروه توسعه ملی و شرکت آینده پویا در راستای واگذاری‌ها صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر از خدمات حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی تأکید کرد: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته، بخش مهمی از شرکت‌های زیر مجموعه بانک سودآور هستند و این روند باید امسال نیز با قدرت ادامه پیدا کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر توانمندی و تجارب علی نبوی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، بیان کرد: هدف بانک ملی ایران این است که امسال در مجموع شرکت‌های زیر مجموعه ۵۰ همت واگذاری انجام گیرد. بنابراین همه ارکان بانک و شرکت‌ها باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

نجارزاده ضمن تأکید بر تداوم شفاف‌سازی در شرکت‌های زیرمجموعه گفت: سال گذشته بخش مهمی از پرونده‌های باز گروه توسعه ملی به نتیجه رسید و باید تلاش شود تا امسال هم باقیمانده این پرونده‌ها منتج به نتیجه شوند.

وی تأکید کرد: واگذاری شرکت‌های زیر مجموعه باید با قیمت واقعی صورت گیرد. بانک ملی ایران هر حمایتی که ضروری باشد، از شرکت‌های زیر مجموعه به‌عمل می‌آورد و پس از سوددهی آن‌ها و فراهم شدن شرایط لازم برای واگذاری در این رابطه اقدام خواهد کرد.

وی با تأکید بر انضباط مالی در شرکت‌ها و جانشین‌پروری در گروه توسعه ملی گفت: مقام معظم رهبری امسال را با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده‌اند. این موضوع بیانگر راهبرد مهمی‌ست که بانک ملی ایران باید به عنوان بازوی اجرایی دولت در نظام بانکی برای تحقق آن بکوشد. در این رابطه ضروری‌ست تا گروه توسعه ملی با برنامه‌ای مدون اقداماتی انجام دهد که علاوه بر تحقق شعار سال در این بخش، باری از دوش مردم و اقتصاد کشور برداشته شود.

عباس شفیعی، رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تقدیر از حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و تأکید بر توانمندی‌های علی نبوی مدیر عامل جدید این شرکت گفت: بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم، حمایت از شرکت‌های زیر مجموعه را با هدف رشد و سوددهی آن‌ها ادامه می‌دهد و پس از به قیمت رسیدن این شرکت‌ها و حصول شرایط مطمئن، نسبت به واگذاری آن‌ها اقدام خواهد کرد. 

وی افزود: سال گذشته اقداماتی در راستای واگذاری‌ها در گروه توسعه ملی صورت گرفته است که امیدواریم امسال هم این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند. 

همچنین علی نبوی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران اهم برنامه‌های خود را تشریح کرد.

حسین مدرس خیابانی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به مدیر عامل و هیأت مدیره بانک ملی ایران ارائه کرد.

در این مراسم اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل نیز ضمن تقدیر از خدمات ارزنده حسین مدرس خیابانی مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، انتخاب علی نبوی به‌عنوان مدیر عامل جدید این شرکت را موجب تقویت عملکرد این شرکت در بخش‌های مختلف دانستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم