Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با اشاره اینکه مهمترین دغدغه ما ایمن شدن همه مسیرها و‌ جاده‌ها است، گفت: اجرای پروژه محور سامن- بروجرد و ملایر- آورزمان برای ما در اولویت است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر ، محمد اسلامی ظهر امروز در مراسم اجرای عملیات چهارخطه سازی محور ملایر - آورزمان  با اشاره به اینکه این محور به علت حادثه خیز بودن جزء اولویت‌های وزارت است، اظهارداشت: مبلغ 50 میلیارد تومان  اعتبار برای 22 کیلومتر مسیر حادثه خیز این جاده تخصیص یافته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولتیماتوم استاندار تهران به راه و شهرسازی؛ در واگذاری زمین و احداث 3 مدرسه منطقه 22 سریعاً اقدام شوداردبیل| وزارت راه و شهرسازی تنها به دنبال اجرای پروژه‌های مسکن‌سازی در شهرهای جدید نباشدعضو هیئت‌ رئیسه مجلس: دولت فعلی بیشترین ا‌ختیارات را دارد / وزیر راه و شهرسازی به مجلس فراخوان شد

وی با بیان اینکه محور سامن - بروجرد نیز به علت حادثه خیز بودن  و نداشتن ردیف ملی یکی دیگر از اولویت‌های ماست، گفت: مقرر شده است از منابع استانی و ‌مشارکت داخلی وزارت،  9 کیلومتر باقیمانده  این طرح تکمیل و به بهره‌برداری برسد‌.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه استان همدان باید جزء استان‌های پیشرو دربحث جاده‌های ایمن و بزرگراه‌ها باشد تصریح کرد: امیدواریم با ایمن سازی کلیه راه‌های کشور شاهد حوادث ناگوار و تصادفات در راه‌ها نباشیم.

وی با بیان اینکه پیمان‌سپاری قطعه دوم راه‌آهن ملایر - همدان نیز به‌زودی انجام می‌شود، ابراز کرد: امیدواریم با راه‌اندازی راه آهن  همدان - ملایر شاهد یک راه ایمن و‌ میانبر در غرب کشور باشیم.

به‌ گزارش تسنیم، محور ملایر - آورزمان به سمت نهاوند به طول 42 کیلومتر است که از این میزان 32 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان ملایر است به همین مناسبت امروز عملیات اجرایی این‌ محور با حضور وزیر راه و شهر‌سازی به طول 22 کیلومتر و اعتبار 54 میلیارد تومان رسماً آغاز شد.

انتهای پیام/ ز

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر افتتاح شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و به طول دو هزار و۴۰۰ متر اجرا شده است.

بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر از اهداف اجرای این طرح است.

۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

حداکثر سرعت خودرو‌ها در این محور ۶۰ در کلیومتر در ساعت است.

در ادامه این مراسم از ۱۴۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل مینی بوس و تاکسی در قزوین رونمایی شد.

برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار