Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی سیدجواد رضویان و تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی است که همزمان با تولید و اکران، حواشی بسیاری زیادی را به همراه داشت.

سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده: رضا مردی که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند...

تئاتر آخر هفته

اشکان خطیبی نمایشنامه «نفرین قحطی‌زده‌گان» نوشته سام شپارد را روی صحنه می‌برد.

اشکان خطیبی کارگردان و بازیگر تئاتر این نمایشنامه را ۱۳ سال پیش ترجمه کرده است که سرانجام سال گذشته مجوز انتشار آن صادر شد. کتاب «عشق و نفرین» که شامل دو نمایشنامه شپارد از جمله «نفرین قحطی‌زده‌گان» و «عشق وحشی» است به چاپ چهارم رسید. دراماتورژی و بازنویسی نمایش «نفرین قحطی‌زده‌گان» به عهده امید سهرابی است.

آناهیتا درگاهی، میر‌سعید مولویان، هامون سیدی، نورا پیدایش فرد، امیر پاکدل، بهتاش ساکنین و مسعود رمضانی از جمله بازیگران این نمایش هستند.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم تلویزیونی «رقص پرواز» به کارگردانی احمد مرادپور، جمعه ۳۱ خرداد ماه ساعت ۱۷:۱۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

«رقص پرواز» داستان پزشک حاذقی است که به هنگام جنگ تحمیلی به ایران می‌آید و در پی اتفاقی به خط مقدم می‌رود. در این بین با زنی به نام ملیحه آشنا می‌شود که در پی یافتن همسرش به اهواز آمده است. ملیحه سعی دارد همسر خود را که چند ماهی از او بی خبر است بیابد غافل از آنکه همسرش به شهادت رسیده است و...

مهدی هاشمی، لاله اسکندری، شهاب حسینی، سیروس گرجستانی، بیوک میرزائی و امیرحسین صدیق در این فیلم بازی کرده اند.

انتهای پیام/

آخر هفته خود را چطور بگذرانیم؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی تئاتر سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی

مهدی رسولی در صفحه شخصی خود در توییت از انتشار یک مداحی جدید و جنجالی به نام «با مردم» خبر داد و نوشت: به زودی بامردم را می‌شنوید...

دیگر خبرها

  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • وزیر خارجه اردن: حماس آتش جنگ غزه را روشن نکرد
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری