Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان، امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی با اشاره به اینکه مقابله با داعش آنسوی مرز، تاکتیکی برای جلوگیری از ورود داعش در خاک کشور بود.

امیر سرلشگرعبدالرحیم موسوی افزود: به برکت خون شهدا امروز کشور ما در منطقه و جهان مقتدر است و قدرت بازدارندگی کشور حاصل جانفشانی همین شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه برخی سخن پراکنی‌های سران آمریکا برای فریب دادن است افزود: در عین حال مسئولان رسمی آمریکا به قدرت و توان ایران اسلامی هم اعتراف می‌کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه وفادار ماندن به راه شهدا، عزت و اقتدار کشورمان را ارتقا میدهد گفت: جهانیان اراده و عزم ملت ایران در دفاع از وطن را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردند و امروز نیز شاهدند نسل جوان انقلاب در همان مسیر در راه تامین امنیت کشور گام برداشته است.

امیر سرلشگر موسوی تصریح کرد: ملت ایران نشان داده اند در برابر زورگویی دشمن تن به ذلت نمی‌دهند و برابر یاغیان شیطان صفت جدی هستند و برای مقابله با دشمن فراتر از مرز‌ها فکر میکنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این همایش با اشاره به نقش موثر شهدای مدافع حرم در بالابردن امنیت کشور گفت: اولین گروه مدافعان حرم نیروی زمینی ارتش با عبور از مرز خسروی و حضور در عراق اولین قرارگاه مقابله با داعش را تشکیل دادند.

انتهای پیام/م

  ملت ایران نشان داده اند در برابر زورگویی دشمن تن به ذلت نمی‌دهند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند