Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به ارتباط پایاپای کالایی میان ایران و پاکستان، گفت: برای تمرکز بر بازار پاکستان کمیته‌ای تشکیل شود.به گزارش بلاغ،غلامحسین شافعی ظهر امروز در جلسه شورای دولت و بخش خصوصی که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره تسهیل فضای کسب و کار، گفت: مقرر شد، معاونت اقتصادی حجت‌الاسلام روحانی پیگیر اجرای کامل قانون بهبود فضای کسب و کار باشد و از این طریق مشکلات پیش روی رونق تولید برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: با توجه به اعلام آمادگی رئیس مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قوانین و مقررات مانع کسب و کار و رونق تولید، باید مصادیق آن احصا و در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در تماس تلفنی که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتم، وی ضمن خرسندی از فضای اقتصادی ایجاد شده در خراسان رضوی، خواستار گسترش آن در سایر استان‌های کشور شد.

شافعی با اشاره به ارتباط پایاپای کالایی میان ایران و پاکستان، گفت:  برای تمرکز بر بازار پاکستان کمیته‌ای تشکیل شود.

رئیس اتاق ایران با بیان اینکه ما مرتب در جلسات شورای گفت‌وگو مسائل و مشکلات را مطرح می‌کنیم، در حالی که اکنون مشکلات را همه می‌دانند و باید به دنبال راه حل بود، یادآور شد: قوانین موجود در چندین سال گذشته تصویب شده، در حالی که در آن زمان ما تحریم و فشار اقتصادی مانند امروز نداشتیم، در شرایط اقتصادی امروز هر چند کارگاه که به دلیل قوانین موجود تعطیل شود در نهایت به زیان کشور است.

وی متذکر شد: بنابراین ما به خاطر اعتقاد به شرایط غیرعادی باید دنبال راهی باشیم که این مشکلات را برطرف کنیم، ۱۵ سال گذشته این مشکلات را نداشتیم که بخواهیم با آن زمان مقایسه کنیم.

شافعی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه بیمه واحدهای تولیدی، گفت: ما به سازمان بیمه حق می‌دهیم که بعد از آن ممکن است سازمان بازرسی به آنها ایراد بگیرد، بنابراین، باید مشکلات را با هم برطرف کنیم و در همین راستا به سمت اصلاح قوانین برویم، از مجلس کمک بگیریم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

پنجاه و سومین جلسه مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.


آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.


وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا