Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛در پی وصول چندین شکایت مبنی بر سرقت گوشی در بوستان های ضلع شمالی بزرگراه شهید ستاری که که مالباختگان نوجوان و جوان بودند موضوع دستگیری در دستور کار تیم عملیات کلانتری 140 باغ فیض قرار گرفت.

با تحقیقات میدانی مشخص شد دو سارق با موتورسیکلت پس از انتخاب سوژه های خود با تهدید چاقو، گوشی و ساعت مچی شکات را به سرقت می برد و بعد از چند ساعت زمانی که مالباختگان تماس می گرفتند از آن ها در ازای بازگرداندن گوشی و رم مبالغی اخاذی می کرد و حتی در چند مورد نیز وجوه را دریافت اما گوشی را بر نمی گردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اقدامات پلیسی، سارق اصلی که مخفیگاهش در شهر قدس بود شناسایی و دستگیروتعدادی گوشی نیز کشف شد که متهم نیز صراحتا به ارتکاب عمل مجرمانه خود اعتراف کرد.

سرهنگ نوایی با تایید خبر فوق به این موضوع نیز اشاره کرد که متهم پس از سرقت در صفحه اینستاگرام خود تصویری با اموال مسروقه بارگذاری میکرد و حتی با حرکات ناشایست به مالباختگان توهین نیز می کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه پایتخت سرقت موبایل موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسائی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران بااستفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی با همدستی یک نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل یک نفر سارق همدست را نیز دستگیر و به کلانتری دلالت نمودند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقبت های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کد خبر 6092549

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد