Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر گفت: مردم عزتمند ایران در سال جاری در حالی گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز کردند که در همه ابعاد و عرصه‌ها، مسیر توسعه و ترقی در راستای سند چشم انداز توسعه را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در عرصه سیاست داخلی با هدایت رهبر معظم انقلاب، تدابیر ریاست محترم جمهوری و تلاش همه قوا، امنیت و آرامش اجتماعی حکمفرماست و مردم فهیم، نجیب و آگاه علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همواره از مسئولان و نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده اند.

وی تصریح کرد: لازم است همانگونه که تاکنون خدمتگزاران مردم قدرشناس این حمایت‌های مستمر بوده‌اند، با تلاش و کوشش مضاعف زمینه رضایتمندی آنان را بیشتر فراهم نمایند.

زارع با بیان اینکه در عرصه سیاست خارجی هم راهبرد ما مشخص و واضح است، خاطرنشان کرد:دکترین سیاست خارجی نظام و مقام معظم رهبری بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار است که این اصول بیش از هر دوره دیگری مورد توجه دولت تدبیر و امید بوده و در همین راستا با استحکام، اقتدار و افتخار در راستای منافع ملی گام برداشته و بر می‌دارد.

زارع با بیان اینکه امروز هم خاورمیانه همچون دهه‌های گذشته برای همه‌ی کشور‌های جهان به ویژه برای اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های صنعتی دنیا و منطقه مهم و حساس است، گفت: ترامپ از ابتدای شکل گیری دولتش کوشش کرد تا مهمترین نقطه تمرکز خود را به این منطقه استراتژیک معطوف دارد. او با رفتار غیر قانونی و بی اخلاقی دیپلماسی، یک طرفه از برجام خارج شد، اما در صحنه بین الملل، ملت‌های دنیا و دولتمردان کشور‌های مختلف حقانیت مردم ایران و جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخته و در عالم سیاست او را همراهی نمی‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود:دولت آمریکا از دیپلماسی فعال و پویای وزارت خارجه کشورمان عصبانی است، اما هیچ نقطه ضعف و اشکال قانونی از ایران در دست ندارد و لذا تلاش می‌کند بهانه‌ای همچون ماجرای نفتکش‌های خلیج فارس و حوالی تنگه هرمز که در این خصوص هم همچون گذشته موفق نشد را طراحی کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مسایل عرصه داخلی و مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی پیش روی ملت و کشور ما در پایان سال جاری یعنی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: برای انجام این کار بزرگ وظیفه همگانی است تا با تلاش و همکاری، این مهم بهترین نحو به انجام برسد.

وی گفت: برگزاری سالم و قانونمند انتخابات مبنای کار است و جدیت در پاسداری و صیانت از آرای مردم، تلاش برای افزایش مشارکت عمومی مردم به عنوان مهمترین رکن مشارکت سیاسی و مشروعیت مستمر نظام و اصل بیطرفی وزارت کشور باید با جدیت دنبال شود.

زارع تصریح کرد: همه مسئولان وظیفه دارند تا در جهت رضایت مردم وافزایش مشارکت آنان در انتخابات امسال و در راستای مطالبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آحاد مردم در چارچوب قانون گام‌های موثری بردارند.

وی تاکید کرد: از هم اکنون هیچ مدیر و مسئولین نباید با گفتار و رفتار خود زمینه شائبه طرفداری و هوادارای کاندیدا‌های احتمالی را ایجاد کند و لازم است تا به معنای واقعی، اصل بی‌طرفی رعایت شود.

انتهای پیام/آ

در همه ابعاد و عرصه‌ها، مسیر توسعه و ترقی در راستای سند چشم انداز توسعه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اداری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی