Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح انضباط شهری در چهار راه ولیعصر (عج) و محدوده تئاتر شهر با همکاری نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی ربط از صبح امروز سه شنبه ۲۸ خرداد خبر داد.

به گزارش امتداد ، نصراله آبادیان در خصوص اجرای طرح انضباط شهری در محدوده تئاتر شهر و چهارراه ولی عصر(عج) گفت: از امروز اجرای طرح انضباط شهری آغاز شده است که با همکاری نیروی انتظامی، یگان حفاظت شهرداری تهران، شرکت حریم بان و شهربان ، معاونت خدمات شهری ، اتحادیه صنف پوشاک و البسه، شرکت ساماندهی مشاغل و کسبه از بساط گستری و دست فروشی جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت نقش نیروی انتظامی در اجرای این طرح شهری افزود: با توجه به این که ساماندهی دستفروشان و بساط گستران طی تفاهم نامه ای به شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل سپرده شده؛ صرفا اقدام ما جلوگیری از بساط گستری و سد معبر است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان این که کسبه راسته ولی عصر و خیابان های اطراف نیز در اجرای طرح با مدیریت شهری همکاری می کنند؛ خاطر نشان کرد: پیش از این صاحبان مشاغل بریای جلوگیری از دست فروشی و بساط گستری، اقدام به قرار دادن رگال های خود در سطح پیاده رو می کردند که از امروز مغازه داران نیز موظف شدند رگال های خود را به داخل مغازه هایشان منتقل کنند ودر صورت مشاهده رگال در سطح پیاده از طریق مراجع قضایی با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

آبادیان با اشاره به این که برخی از دستفروشان افراد معلول و کم توان هستند که امکان کسب درآمد به شیوه دیگری را ندارند؛ عنوان کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران پیش بینی‌های لازم را برای ساماندهی این افراد در بازارچه های موجود در سطح شهر کرده است.

به گفته شهردار منطقه ۱۱ مصوبه شورای تامین از سه ماه قبل برای اجرا در تمام طول سال توسط منطقه پیگیری و منجر صدور مصوبه شد و پیرو آن هم اجرای انضباط شهری با توجه به انجام هماهنگی لازم بین دستگاه های ذی ربط و اخذ مجوزهای قانونی از روز سه شنبه ۲۸ خرداد در محور ولی عصر(عج) و محدوده تئاتر شهر آغاز شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد

طبق اعلام روابط عمومی منطقه ۷، اخیرا فیلمی در فضای مجازی به نمایش در آمده است که نشان می‌دهد شهرداری منطقه ۷ در باغ موزه قصر تعدادی درخت را قطع کرده است. روابط عمومی منطقه ۷ تهران طی اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: «ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می‌رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح گردید و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه‌ای که قطع این درختان را در جهت بی توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می‌کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضا‌های سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد. از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج از داخل پوک می‌کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می‌زند.

در پایان اعلام می‌کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه هستیم.»

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد