Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه ما در زمان جنگ اقتصادی وزیر بودیم و باید مانند مدیران جنگی وارد میدان شویم و نفت را بفروشیم، گفت: آقای زنگنه در کنار گوش شما معاون‌ شما تخلفی مرتکب شده شما چه کار کرده‌ای؟به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام حیدر مصلحی بعد از ظهر امروز در نخستین یادواره شهید مدافع وطن عارف نوریان که در روستای ایول چهاردانگه برگزار شد، اظهار کرد: وصیت‌نامه شهید عارف نوریان که جوانی 19 ساله بوده مانند وصیت‌نامه شهدای دوران دفاع مقدس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدا مسیر و راه زندگی خود را مدیریت می‌کنند تا به خداوند متعال برسند، افزود: شهدا هیچ‌وقت مسیر را نمی‌گذارند تعطیل شود و همیشه مسیر تقرب الهی را با تلاش و مدیریت طی می‌کنند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه راه شهدا و امام حسین (ع) مانند اربعین حسینی ادامه دارد و هرساله مدیریت می‌شود و میلیون‌ها زائر دارد، ادامه دارد: دستگاه‌های امنیتی آمریکا به دنبال چرایی پیاده‌‍روی اربعین حسینی هستند که چرا مسلمانان در این ایام پیاده‌روی شرکت می‌کنند.

مصلحی با بیان اینکه جمعیت 25 میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی هرساله شکل می‌گیرد که دستگاه‌های امنیتی آمریکا آن را بزرگترین تهدید برای خود می‌دانند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از اینکه راه امام حسین(ع) همچنان ادامه دارد هراس دارند و راهپیمایی اربعین حسینی توسط ولایت و امامت مدیریت می‌شود و شهدا هم مسیر زندگی خود را مدیریت کردند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما دوره‌های مختلفی را تجربه کرده مانند دوره سازندگی، اصلاح‌طلب‌ها و... که شرایط مختلفی را هم تجربه داشته است، افزود: مشکل برخی از اصلاح‌طلب‌ها این است که چشم به آمریکا دوختند و تاکنون هم موفق نشدند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه در چهل سال انقلاب اسلامی بسیاری از افراد به‌دنبال سو استفاده بودند اما شهدا سر بزنگاه یقه آنها را گرفتند، گفت: آل‌سعود در هشت سال جنگ تحمیلی 40 میلیارد دلار به صدام کمک کرد و در جنگ تحمیلی حدود 13 درصد بودجه کشور در راستای جنگ هزینه می‌شد اما صدام تمام بودجه کشور خود را صرف جنگ با ایران اسلامی کرده بود.

مصلحی با بیان اینکه امام راحل پایگاه‌های بسیج را پای کار آورده بودند، اظهار کرد: حدود پنج سال قبل سه دستگاه اطلاعاتی غرب بر سر ایران به این جمع‌بندی رسیدند که با یک طراحی جدید با پروژه نفوذ، انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چند سال اخیر بارها به پروژه نفوذ اشاره کرده‌اند، افزود: دشمن برای پروژه نفوذ برنامه‌ریزی دقیقی کرده است که مسؤولان و دولتمردان باید هوشیار باشند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه وزیر نفت باید نسبت به وقایع اخیر و برخی مسائل پاسخگو و شرم و حیا داشته باشد، خاطرنشان کرد: برخی انتقادات یک مسئله درون خانوادگی است و به کشورهای دیگر ربطی ندارد.

مصلحی با بیان اینکه دوقطبی در کشور ممنوع است و اگر ما مشکلی داریم درون خانوادگی است و به کشورهای دیگر ربطی ندارد، ادامه داد: وزیر نفت می‌آید می‌گوید ما نمی‌توانیم نفت بفروشیم؛ آقای زنگنه کشور در حال جنگ اقتصادی است اگر می‌خواهی پشت میز بنشینی نمی‌توانی مدیریت کنی بلکه در حوزه جنگ اقتصادی باید لباس رزم بپوشید و رایزنی کنید.

وی با بیان اینکه ما در زمان جنگ اقتصادی وزیر بودیم و باید مانند مدیران جنگی وارد میدان شویم و نفت را بفروشیم، افزود: آقای زنگنه در کنار گوش شما معاون‌ شما تخلفی مرتکب شده شما چه کار کرده‌ای؟

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه دشمن در شرایط کنونی با پروژه نفوذ می‌خواهد مسؤولان دچار اشتباه محاسباتی شوند، افزود: مردم به کسی رای دادند که مشکلات اقتصادی آنها را برطرف کند و برجام هم نتوانست مشکلات جامعه و مردم را برطرف کند.

مصلحی با بیان اینکه برجام گوساله سامری است، تصریح کرد: در برجام وقتی ظریف می‌خواست برای مذاکره سفر کند آن طرف اوباما می‌گفت گزینه نظامی روی میز است و در یک جا ظریف از این صحبت‌های اوباما ترسیده بود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هنوز مانده تا بفهمد در جمهوری اسلامی چه خبر است و هنوز از توان نظامی ما خبری ندارد، ادامه داد: دشمن برای اشتباه محاسباتی وعده دروغ می‌دهد و حدود 3 سال قبل چند میلیارد دلار آزاد شده که قرار است به داخل کشور بیاید اما در چند کشور چرخید و اکنون هم در کشور عمان است و آمریکا نمی‌گذارد پول بلوکه شده ایران به داخل کشور بیاید.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در خواهد آمد و این فرمایشات رهبری در حال تحقق است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها از اقدامات ایران اسلامی هراس دارند.

به گزارش فارس، سرباز شهید عارف نوریان در خردادماه سال 97 در منطقه مرزی سیلوانان به درجه رفیق شهادت نائل آمد و آرامگاه او در روستای ایول بخش چهاردانگه ساری است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو